zamosc.tv

Odsłonięcie pomnika Papieża Jana Pawła II w Płoskiem

dodano: 23.09.2020

Odsłonięcie  pomnika św. Jana Pawła II przy budynku Szkoły Podstawowej w Płoskiem.

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (56)

~Nasi okupanci
- 09:54, 23.11.2020
No i dobrze.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Nasi okupanci
- 14:34, 22.11.2020
Nie martw się o Kościół. Tłumów już nie będzie i nie o tłumy chodzi. Chodzi o jakość. Jakość wszystkiego. Ks. Oko w ostatniej książce obnaża wiele rzeczy- jak sutanna była obciachem bo ważniejszy były spodnie w kratę, smuga perfum i wypasione bryki to mamy do czynienia z "lawendowa mafia". Takich rzeczy już nie będzie. Odejdą słabi, zostaną wierni.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do katolik
- 14:22, 22.11.2020
to sarkazm Paradoksa ...A na siłowniach, basenach i boiskach ich widać. Niestety.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Katolik
- 12:14, 22.11.2020
A gdzie miałby być ten basen czy siłownia przy plebani czy gdzieś w Zamościu i czy to jest legalne ?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nasi okupanci
- 10:39, 22.11.2020
Stare chyba łacińskie czy chińskie przyszłowie głosi: powiedz mi jakich masz przyjaciół, a powiem ci kim jesteś. I tu powstaje problem, bo jednym z największych przyjaciół Wojtyły był niejaki Marcial Maciel Degollado , przy którym część sławnych zboczeńców i zbrodniarzy, to zaledwie amatorzy, a to przecież tylko wierzchołek góry tego wysypiska ludzkich kreatur krzywdzących dzieci i dorosłych wykorzystując sutannę i wsparcie instytucji Krk, która to instytucja systemowo ukrywa i milczy nt. wszelkich zbrodni w swoich szeregach. To wszystko firmował przez 27 lat szef z Watykanu. Nigdy nie spotkał się z ofiarami, za to chętnie wynosił kreatury w sutannach na wysokie urzędy. Broniąc instytucji za wszelką cenę, nawet za cenę kłamstwa, manipulacji tylko dlatego aby nie stracić ułudy władzy, złudnej nadziei na coś lepszego co zapewne nie istnieje, świadczy o miałkości całego przedsięwzięcia zwanego Krk. To już jest początek końca, nawet w przedmurzu zwanym Polską. Obecny czas rewolucji informacyjnej nie może już być przykrywany kłamstwami i mitami. Krk przez wieki mieniący się wyrocznią moralną i światopoglądową już nie jest wiarygodny. Zapewne stąd takie wściekłe ataki na tych co obnażają zakłamanie funkcjonariuszy i wyznawców Krk. A jakie są efekty dostępu do wiedzy, dla tych co chcą wiedzieć, jaką zakłamaną instytucją jest Krk wraz ze swoimi hierarchami i kolejnymi swoimi watykańskimi szefami? Kilka faktów z badań socjologicznych. W 1989 zaufanie do Krk wynosiło 90%, 17 lat później w 2006 nadal wysokie, bo 72%, czternaście lat później już tylko 35%. To nie zakręt, to katastrofa i mało realne, że uda się nawet ten poziom utrzymać przez kolejne lata. A co do apelów aby zostawić sprawy kościoła kościołowi, to owszem, tak by mogło być, gdyby sprawy państwowe kościół zostawił państwu. Wszyscy wiemy, że tak nie jest więc ten apel, to kolejny przejaw skrajnej hipokryzji wyznawcy. A najmocniejszym efektem zakłamania tej instytucji jest bunt społeczny, który od miesiąca toczy się na ulicach. Tego już nie da się przemilczeć, ukryć czy zagadać. Może i skansen religijny i ludowej religijności w jakiejś formie przetrwa w gminie lub szerzej na ścianie wschodniej i podkarpaciu. Nigdy już jednak nie będzie to się rozwijać. To jest czas schyłku niepodzielnego panowania Krk. Każdy z apologetów jak by był szczery, to by to przyznał, nawet jakby popatrzył na swoją rodzinę, po sąsiadach, i po frekwencji na kościelnych rytuałach. Miłej niedzieli i przede wszystkim zdrowej.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 18:56, 21.11.2020
O.....lela to w Wielączy // czarni // mają basen , czy tylko siłownie ; a ja nic o tym nie wiedzieć .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Nasi okupanci
- 11:02, 21.11.2020
Mylisz patologię, dewiacje i cwaniactwo określając niby obłudę religijną moralnością. Kolejny cwaniak i pieniacz. To sprawa Kościoła, jego struktur i ludzi. Katolicy potępiają takie zachowania, potępiali Papieże Jan Paweł II i Benedykt XV, więc religijnych to nie zaskoczyło. Nie zaskoczył również atak na Kościół, bo o to tu chodzi. O zmianę porządku świata od dawna walczy lewica i lewactwo, stąd ten skowyt. PS. Jak usłyszysz o podnieceniach czy zamiłowaniu do korka, worka i rozporka idź i zwróć uwagę takiemu księdzu dla jego dobra i Kościoła. Może jeszcze można coś uratować. Jeśli jesteś katolikiem. Jeśli nie to co ci do tego? To problemy Kościoła a nie ateistów czy TVN.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nasi okupanci
- 19:29, 20.11.2020
Podniecał się to swego czasu wikary z Wielączy podglądający dzieci i kobiety w przebieralniach. Oto sedno religijnej moralności - oby się nie wydało, a jak się wyda, to religijnych to nie obchodzi. No faktycznie, wzorzec postawy moralnej, tylko pozazdrościć dobrego samopoczucia. A rysy na pomniku znowu jakby głębsze.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 18:46, 20.11.2020
I kogo to /// rajcuje /// poza Tobą , podniecaj się dalej --- mnie nic do tego co Cię podnieca . tak jak i mieszkańców Płoskiego . A więc alleluja i do przodu .////////
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nasi okupanci
- 17:48, 20.11.2020
Gulbinowicz właśnie uchwałą rajców Wrocławia przestał być honorowym obywatelem tego grodu. Biorąc pod uwagę fakt kto go wynosił na szczyty kościelnej władzy, to może jakieś przemyślenia? A takich gagatków jest cała masa: Głódź, Janiak, Dziwisz, McCarrick, Wesołowski, Peatz, Marcial Maciel Degolado i wielu, wielu innych zboków i tych co ich chronili. Rysy na pomniku.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 19:37, 19.11.2020
Taki czas nastał---- wszystko równa się w dół ----- przykład ulica...........
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowak
- 20:16, 18.11.2020
Przyzwyczaiłeś do pewnego poziomu dyskusji i nie równaj w dół.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 18:19, 18.11.2020
Wystarczający jak na folwarcznego ////// .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowak
- 19:17, 17.11.2020
Paradoksie -słaby komentarz ,nie staczaj się .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 17:31, 17.11.2020
W dniu dzisiejszym zaobserwowano w sklepach wzmożony wykup /// szampana ///---- czyżby to odznaka zbliżającego się Sylwestra ----zastanawiała się obsługa sklepów ? Okazało się że to nie o sylwestra chodzi ; tylko lewactwo i TVNy świętowali że krd. Gulbinowicz wykorkował \\\\\\ .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~JPII wiedział, nie powiedział.
- 16:43, 17.11.2020
JPII wiedział, nie powiedział. Przecież jedna z ofiar osobiście powiedziała mu o tym, że została wykorzystana przez McCarrickka, jak to już przedstawiono w wcześniej w toku tej dyskusji. A to prowadzi do wniosków, że JPII bronił instytucji i swoich kolegów w sutannach za wszelka cenę, a nie ofiar, wszak nigdy się nie spotkał z ofiarami pedofili zadanej im przez kler. Przedstawianie Go teraz, jako „ofiary” spisku podległych kardynałów i biskupów jest żałosne i ujmujące głoszonej wszem i wobec „wielkości” wielkiego Polaka i papieża „santo subito”. Czyż to nie jest zwykłe ponowne naplucie w twarz rzeczywistym ofiarom tych zboków w sutannach? Czy pojawiające się napisy w mediach społecznościach pośród młodzieży wyrażane ich slangiem JPIIGMD może i przesadzone, ale w świetle systemowej ochrony sprawców, to pośrednio nie jest prawdziwe…? Takie napisy pojawiają się ostatnio także w przestrzeni publicznej zarówno w miastach jak i o dziwo na wsiach, na murach, przystankach, chodnikach i płotach. Tabu zostało naruszone i to nie młodzi ludzie je naruszyli, a próby bezczelnego wybielania i zamiatania pod dywan zbrodni biskupów i kleru niższego szczebla przez najwyższe władze KrK oraz apologetów i państwowe organy ścigania. Powoli podnoszą się głosy o odbieranie nazw ulic, placów, a także honorowych obywatelstw tak ochoczo nadawanych JPII. Rysy na pomniku pogłębiają się. W Polsce takich i innych pomników jest ponad 700. Tyle energii i środków ekonomicznych wydano na coś, co może się okazać całkowicie nietrafioną inwestycją.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antylewak
- 16:15, 15.11.2020
Ja Paradoks---potomek folwarczny-----człowiek prosty to i rozumuje w sposób prosty . Gdzie mi tam do studiowania raportów a i przeczytania poniższych wypocin -----cenię swój czas . Jest dla mnie rzeczą oczywistą ; że dla TVN-nów i lewactwa kwestią zasadniczą jest walka z Kościołem i jego wiernymi [ na walkę z innymi kościołami np. Islamem -- brak odwagi oraz poprawność polityczna i tkz. europejskość im nie pozwala . Dla w/w wystarczy że w raporcie znajdzie się sformułowanie np. typu /// działo się to w okresie Pontyfikatu JPII i lewactwo , skryto komuniści i wszelkiej maści antyklerykały -- mają prawdę objawioną , taki swój // dogmat // // Czyli jeśli np. w MPK awarii na trasie ulegnie jeden autokar , człowiek prosty i bez żadnych odchyleń powie ; że MPK zepsuł się autobus---- zaś co powie taki /// oświecony /// lewak------- że flota autobusowa MPK jest -- zła-- . Lewactwo ostatnio w TVNach , GW , i tych 80 % zagranicznych mediach obiecuje nam drugą Irlandie -----ale jeszcze nie tak dawno obiecywał to Tusk i co Irlandia poszła w PiS---du i Tusk poszedł w PiS---du --------przeżyliśmy komunistów [ poprzednich ] przeżyjemy i obecne lewactwo , pogrobowców komuchów .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmówcy
- 17:08, 14.11.2020
No proszę po "autorytetach" z TVN i eks księżach, którzy otwarli się na miłość kolejny znawca antyklerykał. Raport bo jesteś inteligentny nie zarzuca Papieżowi nic złego, a dyskusja toczy się nie wobec faktów tylko interpretacji tych faktów. A to poważna różnica. Zgodzę się: - z odchodzeniem młodzieży i z procentem katolików, który takich "na pół gwizdka" czyli idę na marsz błyskawic ale pójdę też do kościoła, bo jestem katolikiem. - z brakiem refleksji że strony księży i inwestowaniem w siebie oraz w przyjemności i kasę. Diabeł najszybciej tak młóci, o pedofilii nie mówmy bo to bezdyskusyjne zło i wszyscy winni powinni ponieść karę.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 14:56, 14.11.2020
No to jeszcze o instytucji kościelnej i roli JPII w kształtowaniu tej instytucji w Polsce. Instytucja, która systemowo chroni przestępców dopuszczających się pedofili, co z definicji wpisuje się w krzywdzenie najsłabszych czyli dzieci, którym społeczeństwo winne jest zapewnić absolutną ochronę i bezpieczeństwo, nie ma żadnych praw oprócz prawa do rozliczenia i osądzenia za zbrodnie. W obliczu takiej plugawej postawy wobec najsłabszych i skrzywdzonych ludzi, instytucja kościelna nie ma też żadnych praw do bycia autorytetem w wydawaniu ocen moralnych oraz mienienia się wzorem do naśladowania. Niestety w tym niedoskonałym świecie, a tym bardziej w kraju nad Wisłą w Polsce, która od ponad tysiąca lat jest okupowana przez watykańskich okupantów dzieje się zupełnie odwrotnie. Instytucje kościelne i o zgrozo państwowe, robią wszystko aby chronić zbrodniarzy w sutannach przy wsparciu wyznawców, często nawet wtedy gdy sprawa dotyczy wykorzystania i skrzywdzenia ich własnych dzieci, a o nieletnich ofiarach nikt nie myśli. Dlaczego tak twierdzę? A czy ktoś zna przypadek skazania biskupa przez świecki wymiar sprawiedliwości w Polsce za systemowe ukrywanie pedofili lub wykorzystywania stanowiska biskupa do molestowania i wykorzystywania seksualnego podległych mu duchownych ? A jak się wyda zbrodnia dokonana przez księdza, biskupa, czy nawet papieża, to robi się wszystko aby zdyskredytować ofiary i wybielić oprawców. Jak sprawić aby sprawy nabrały właściwego kształtu i w końcu żeby nasze państwo i jego obywatele wyzwolili się z tej niewoli mentalnej, ekonomicznej i politycznej? Wydaje się, że na początek trzeba rozliczyć zbrodnie, odciąć od kasy i oczywiście oddzielić, ale tak rzeczywiście, kościół od państwa. A teraz powstaje pytanie jak to się ma do kultu jednostki w postaci JPII? A kto przez 27 lat miał wpływ na kształtowanie oblicza „tej ziemi” jak sami apologeci przyznają. Kto miał wpływ na kształtowanie i dobór kadr kierowniczych tej instytucji? Kto dawał wytyczne prawne w postaci prawa kanonicznego oraz wytyczne ideologiczno-doktrynalne w postaci katechizmu? I na koniec w świetle obecnych wydarzeń co do wątpliwości związanych z aferami pedofilskimi ukrywanymi podczas pontyfikatu JPII. Z jednej strony JPII wybitny przenikliwy intelektualista, teolog, filozof i reformator - a z drugiej strony zagubiony w akcji dobrotliwy staruszek, którego nawet słabiutki intelektualnie Dziwisz mógł wodzić za nos. To w końcu był wielki, czy słaby i zagubiony, a do tego niezbyt orientujący się w instytucji -państwie, którym przez prawie trzy dekady z władzą absolutną zarządzał? I jeszcze jedno. Skoro nie wiedział o niczym, o tej zgniliźnie toczącej tę instytucję na całym świecie w postaci zakłamania, wyzysku, chciwości, zachłanności, zniewolenia, a przede wszystkim systemowego krzywdzenia dzieci przez kler i systemowego ukrywania tego procederu przez biskupów, zresztą za przyzwoleniem i nakazem papieża, bo instrukcja Crimen sollicitationis obowiązywała prawie przez cały pontyfikat JPII, to jakiż to „autorytet” przeczący sam sobie? Jeździł ten JPII z wizytami po całym świecie, zazwyczaj na koszt odwiedzanych biednych lokalnych społeczeństw, aby karmić się aplauzem i uwielbieniem zmanipulowanej gawiedzi, co dla niedoszłego aktora musiało być dodatkową podnietą, to dlaczego taki ktoś wiedziony próżnością ma być jakimkolwiek autorytetem w jakiejkolwiek sprawie? Dlaczego np.” nie wiedząc” co się dzieje w Irlandii, przez cały pontyfikat nie pojechał do najbardziej katolickiego kraju (swego czasu) na świecie? Czy przypadkiem jednak wiedział jakie bagno jest w tamtejszym kościele i bał się konfrontacji z ludem? To bagienko w Irlandii i tchórzostwo papieża aby się z tym zmierzyć w konsekwencji doprowadziło do upadku KrK w tym kraju. Ktoś zaprzeczy? Wszytko wskazuje, że Polska idzie drogą Irlandii, zważywszy na dane statystyczne, które mówią o najbardziej szybkim postępie odchodzenia młodzieży od kościoła na świecie. Pozostaje strach apologetów i kleru przed zamknięciem w strefie skansenu, takim w jakim żyją Indianie amerykńscy odmawiający ucywilizowania się. Folklor i nic więcej. Oczywiście to wizja jeszcze nie dzisiaj, jeszcze nie jutro, ale już za kilka lat oblicze "tej ziemi" nie będzie takie jak jest obecnie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 17:32, 13.11.2020
Gdzie tu jest napisane // ad personam //----- i ja często zwany // parobkiem folwarcznym // nawet nie wiem co te słowa znaczą . tak jak jakieś // ad meritum // . Ale przecież pisać każdy może , jeden lepiej a ja gorzej ,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 17:19, 13.11.2020
Znowu? Tak trudno zapamiętać, że odnoszenie się ad personam świadczy o braku argumentów ad meritum.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 17:13, 13.11.2020
CO TU CIEKAWEGO ----się namnożyło . J--23 znowu nadaje , a myślałem że pomniki to temat zamknięty -------ale skoro ktoś musi ; bo inaczej się udusi to jego sprawa .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 16:18, 13.11.2020
No właśnie, sprawy kościoła to sprawy kościoła. To dlaczego zajmuje się tym Wójt? To dlaczego narzucanie kościelnych zwidów całemu społeczeństwu jest normą? I dlaczego przestępcy w sutannach są chronieni, a ponadto żaden biskup nie został ukarany przez władze świeckie za swoje zbrodnie...? I dlaczego żadnemu praworządnemu i przyzwoitemu obywatelowi i człowiekowi nawet do głowy by nie przyszło ukrywanie zbrodni, a jak widać parafianie nie mają z tym problemu? Wstyd, grzech i obciążenie Waszych sumień, jeżeli je macie. Żyjąc w kłamstwie, te Wasze spowiedzi są nic niewarte. Pomyślnie o tym. I jeszcze jedno, trwając w przestępczej organizacji i ją wspierając, stajecie się uczestnikami i wspólnikami zbrodni przez tę organizację popełnianych. Pomyślcie o ofiarach tych zboczeńców, bo o nich tu chodzi oraz o to żeby nie było ich więcej.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Reginis
- 15:55, 13.11.2020
Proszę uważać na język, bo jeszcze tylko wulgaryzmów z marszu błyskawic brakuje. Sprawą jest wyjaśniana, jazdy ma prawo do obrony. Wartości chrześcijańskie i tradycja chrześcijańska to podstawa naszej cywilizacji. Jakie więc pretensje do Wójta? O problemach Kościoła wypowiadają się "znawcy" z TVN i innowiercy. Zajmijcie się pedofilami w teatrach, szkołach, w klubach, na wsi. Zostawcie sprawy Kościoła Kościołowi, niech winni odpowiedzą za złe rzeczy, ale nie dotyczy to całego Kościoła na miły Bóg.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 12:15, 13.11.2020
Radni wrocławscy mają zamiar odebrać tytuł honorowego obywatela Gulbinowiczowi. W Watykanie toczy się kilkanascie postępowań przeciwko polskim biskupom. W Częstochowie modlą się za Dziwisza, między innymi z inicjatywy Depo, tak tego co startował z Zamościa. Nikt za to nie przejmuje się nadal ofiarami tych zboków w sutannach oraz żaden biskup nie ma postępowania karnego za ukrywanie przestępców. Wyznawcom nie przeszkadza, że kłaniają się i bronią ludzi, którzy nie mają żadnej moralności, a za to innym mówią jak żyć. "Dobrzy ludzie" mają gdzieś los pokrzywdzonych, ważne że w swoim mniemaniu są dobrzy bo chodzą do kościółka, dają koperty na kolędzie i na wypominki oraz datki na tacę, tak wiec są dobrzy. I gdyby nie ci ateiści, lewicowcy i innowiercy co próbują bronić ludzi pokrzywdzonych, upominac się o kary dla przestępców w sutannach, to "dobrzy ludzie" żyliby nadal w zakłamaniu, ale za to w blogim spokoju i samozadowoleniu. Czy o takich wartościach chrzescijańskich i tradycji chrześcijańskiej ciągle mówi Wójt Gminy Zamość na sesjach, w publicznych wystąpieniach oraz w publkowanych informacjach na stronie Gminy jak też w Biuletynie? To do takich wartości dążymy aby żyć w zakłamaniu i popierać tych co krzywdzą dzieci? I na koniec w nawiązaniu do pomnika. Czy to był dobry pomysł z tym pomnikiem? Czy to był dobry pomysł z tym patronem szkoły? Czy człowiek, który przez 27 lat papiestwa oraz kilkadziesiąt lat wcześniej biskupowania nie zrobił nic dla ofiar pedofilii w kościele może być wzorcem czegokolwiek? Czas pewnie to zweryfikuje, ale już teraz widać, że taka decyzja być może była przedwczesna. Żeby nie trzeba było podejmować podobnych decyzji na Radzie Gminy, jak ta we Wrocławiu co do Gulbinowaicza, a wczesniej w Gdańsku w stosunku do Jankowskiego. Żeby nie trzeba było czegoś odpiłowywać z pomników jak to zrobiono w Licheniu . A tak dla informacji parafian, to budowniczy Licheńskiej " ubogiej kapliczki", ten odpiłowany z pomnika właśnie umarł. Już nikogo nie skrzywdzi i już nie odpowie za swoje czyny.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~vice-papież
- 20:34, 12.11.2020
Ostatnio gdzieś wyczytałem w mediach po opisaniu wyczynów Dziwisza, że zachowywał się jak vice -papież. Skoro tak, to może na wiosnę jemu też postawić pomnik w gminie, radni może to rozważą. Zresztą jeden już sobie sam wystawił, co prawda klęcząc przed JPII, ale zawsze. A w następnej kolejności można też postawić pomnik dla jeszcze jednego przyjaciela i kapelana Wojtyły, zwłaszcza, że to chyba on pofatygował się swego czasu z tzw. relikwiami do gminy, a to już daje mu prawo do pomnika, tytułu honorowego obywatela i co najmniej jakąś ofiarę za posługę. Oczywiście chodzi o Mokrzyckiego. Zresztą był blisko JPII i Dziwisza, to pewnie też coś tam widział, wiedział i nie powiedział, a to już 100% zasługa na pomnik.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Ex...
- 09:24, 12.11.2020
To jest wina telewizja, bo proponuje lewicowo-lewacki świat, a ludzie to łykają. To że nie myślą to fakt, ale kto ma kształtować opinię, WARTOŚCI? Ascezy brak, kasa rządzi, nie ważne skąd i jakimi metodami zdobyta. Na wsi jak się coś robi w remontach jest ważne, a nie życie duchowe. Na wszystko przymyka się oko bo "coś robi". Jak nie ma refleksji, to mamy to co mamy. Już puste kościoły, żadnej pracy w tym kierunku, a dalej egoizm i buta królują. Jaki wpływ ma otoczenie widzimy po ujawnieniu materiałów z najwyższych władz. I tu pełna zgoda- trzeba myśleć, wymagać a nie tolerować.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 18:39, 11.11.2020
Tylko o pedofilie tutaj idzie ?.Popatrzmy ilu wokół jest tłustych ,obleśnych pastuchów .jaką biedę klepią na parafiach .Szalko może być pierwszym przykładem ascezy a mieszkaniec Zwódnego drugim .To nie wina telewizji tylko owieczek (baranów ) myśleć i nie dać się ruchać na własne życzenie .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 16:51, 11.11.2020
Kościół był i będzie , bo kościół to wierni a nie księża czy biskupi jak to postrzegają tvny i lewacy , i tvn przeminą i lewactwo przeminie a kościół zostanie .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmówcy
- 15:26, 11.11.2020
Dokładnie tak, przestępstwa muszą być wykryte, a sprawców osądzi prawo świeckie. Instytucja nie odpowiada za pedofilię, to tak jakby szkoła czy dom kultury albo teatr odpowiadał za pedofila nauczyciela lub artystę. Nic TVN do tego, wojenki w ramach Kościoła uskuteczniają sami księża i to jest dziwne. A to że mają za uszami to fakt. A jakich doradców mają też wszyscy widzą. Z takimi Kościoła nie zbuduje, co najwyżej ksiądz będzie sponsorem dla takich rodzin, a sam wypasionym autem pojeździ, przyjemnie pożyje i zostawi świątynię pustą. Że się pogubili to fakt, na zgubę Kościoła to także trzeba potwierdzić.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Rysy na pomniku
- 15:08, 11.11.2020
Kościół wchodzi z buciorami w życie ludzi żyjących na tej ziemi, to ludzie muszą się bronić. A do tego wszyscy płacą na kościół, to mają prawo wiedzieć na co idą ich podatki. A ponadto, jak dzieje się przestępstwo i zbrodnia, zwłaszcza na dzieciach, a instytucja chroni zbrodniarzy, a nie ofiary, to już jest sprawa publiczna, społeczna i kryminalna, czyli to jest sprawa wszystkich. Ze złem się walczy, a nie ukrywa. Pogubili się wyznawcy w swojej moralności i ze swoimi czyszczonymi spowiedzią sumieniami.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 13:14, 11.11.2020
Na pokładzie samolotu najlepiej konferencje organizować, a potem z braku precyzyjności wypowiedzi trzeba to tygodniami odkręcać. Sprawy Kościoła proszę zostawić Kościołowi, Prywatne wojenki księży, czy ewidentne błędy też tutaj nie pomogą, a lewica i lewactwo chce oddzielenia Kościoła OD PAŃSTWA, TO TYM BARDZIEJ CO ICH TO OBCHODZI?. Nie dajcie się, BO JEST TO KOLEJNY ATAK NA KOŚCIÓŁ. Nie udało się rok temu z atakami na JP II, to teraz polecimy z atakami na kard. Dziwisza oczerniającego Papieża JP II. Taka prawda.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Trochę faktów
- 12:50, 11.11.2020
Trochę faktów. W roku 1983 JPII złagodził kary dla księży molestujących dzieci zatwierdzając nowy Kodeks Prawa Kanonicznego, o czym można przeczytać w publikacjach prasowych dostępnych w Internecie. Przez cały czas pontyfikatu nie zniósł też tajemnicy papieskiej chroniącej księży dopuszczających się przestępstw seksualnych. W 1995 roku JPII zapoznał się z raportem nt. pedofili i jej tuszowania w Luizjanie. Wysłał swojego posłańca biskupa Quinna, który zrobił wszystko aby sprawę zatuszować. W 1998 roku ofiara księdza McCarricka osobiście powiedziała JPII o swoich przeżyciach z księdzem zbrodniarzem seksualnym. Papież nic z tym nie zrobił, a w 2001 roku mianował księdza McCarricka kardynałem. Wątek ten jest też poruszony we wczoraj opublikowanym raporcie watykańskim. W roku 1993 w liście do amerykańskich biskupów JPII skrytykował media, które według jego oceny czynią sensację z kościelnej pedofilii. W 1995 roku w Austrii wybuchła afera i prasa publikowała świadectwa ofiar kardynała Groera, a opinia publiczna domagała się jego dymisji, to JPII napisał list, w którym skrytykował brutalne ataki prasy na kardynała. Watykan nigdy nie przyznał winy Groera i nigdy nie został ukarany przez papieża. W 2002 roku, gdy Boston Globe opisał, że kardynał Law tuszował pedofilię, to JPII udzielił mu schronienia w Watykanie, a w 2004 roku mianował go szefem jednej z bazylik papieskich w Rzymie. I na koniec w 2004 roku JPII publicznie pobłogosławił chyba jednego z największych zbrodniarzy seksualnych pośród kleru Maciel Degollado, o którym cały świat wiedział, że to przestępca, a kardynał Ratzinger prowadził przeciw niemu postępowanie kanoniczne. Kilka lat wcześniej JPII nakazał Ratzingerowi zataić nadużycia seksualne w pewnym zgromadzeniu (chodzi oczywiście o Legion Chrystusa, którym rządził Degollado). Opowiedział o tym obecny papież Franciszek w 2019 roku podczas konferencji z dziennikarzami na pokładzie samolotu. To tyle na dzisiaj. Wiedza jest powszechnie dostępna, wystarczy poszukać, a jak się nie chce lub nie potrafi, to chętnie ją za zupełną darmochę przedstawiam. Wszystkie te informacje pozyskane z dostępnych materiałów w sieci i w prasie. Owocnych przemyśleń po powyższej lekturze. Rysy na pomniku wydają się powiększać.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzedników
- 11:53, 11.11.2020
A teraz to TVN będzie rozliczał Kościół? hahaha Nie dziwne to, że w tym czasie wszyscy są święci tylko Kościół ma za uszami?. List kardynała McCarricka z USA trafił do kardynała Dziwisza, a potwierdzenie jego winy dopiero w 2017 roku, 12 lat po śmierci Jana Pawła II, za życia JP II to były pomówienia, którym zaprzeczał kardynał McCarrick. Proszę nie wysuwać takich potężnych dział tylko pisać prawdę.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Rysa na pomniku?
- 21:16, 10.11.2020
Jeszcze dobrze kostka pod pomnikiem się nie ułożyła, a tu takie kwiatki... Watykan opublikował dzisiaj raport gdzie ujawnia, że papież Jan Paweł II awansował oskarżonego o pedofilię Theodore'a McCarricka. O nie zwracanie uwagi na ciążące na nim zarzuty dotyczące molestowania nieletnich, namówił skutecznie Jana Pawła II jego sekretarz, kardynał Stanisław Dziwisz, znany handlarz? relikwiami, a ostatnio znany kłamczuszek. Ciekawe czy relikwie od kłamczuszka są ważne…? Jak żyć?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 19:05, 30.09.2020
Przeczytać przeczytałem --- sprawdzać nie będę ; sam doskonale wiesz jak u mnie z czasem ,wpadam na chwilę dla odpoczynku i zrelaksowania oczu od roboty . Tylko jeżeli nawet masz rację , to nie możesz ludziom zabronić , nic to nie da ; co najwyżej Cię wyklną . Ja nie mam problemu z tablicami ku pamięci jeśli ludzie mają taką potrzebę , szczególnie jeśli się na to złożą . Tak z ciekawości ---może wiesz czy Premier Oleksy ma gdzieś tablicę , jeśli nie to błąd Lewicy . Mogę się pochwalić że jeden z jego ważniejszych ministrów był [ jest ] moim kolegą [ sporo kiedyś wódy wypiliśmy ] . Pzdr. a i podpisuj się jak wszędzie nie przekazuj swojej pracy domniemanej innej osobie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nie-Słodziak
- 13:52, 30.09.2020
Jak już zostałem pouczony co do niestosownego języka, ale inaczej tych bandziorów nie da się nazwać, to jeszcze kilka informacji co do stanowiska "Autorytetu" w ważnych kwestiach. Jak tak dogłębnie i krytycznie oceniono poprzednie moje wpisy z analizą i obaleniem faktów przez podanie kontrargumentów- ŻART, to jeszcze parę moim zdaniem istotnych historycznych ocen, opinii i wydarzeń z życia i twórczości „Autorytetu”. „Autorytet” nigdy w sposób wiarygodny nie przeprosił za zbrodnie popełnione przez Kościół katolicki. W pewnej homilii coś tam napomknął, że Kościół katolicki jest współodpowiedzialny za podział chrześcijaństwa, stosowanie przemocy, ale jednocześnie wybielał te haniebne działania, wszak to było w służbie prawdy, chociaż nie chodziło tu o prawdę, a kościelną prawdę, którą jak wiadomo z prawdą nie ma nic wspólnego. Każdy przymiotnik dodany do słowa prawda o tym świadczy. Prawda komunistyczna, faszystowska, kościelna, itd. „Autorytet” podejmował tematykę praw człowieka, ale miniony układ zimnowojenny determinował Jego sposób postrzegania rzeczywistości, co skutkowało Jego pobłażliwością, a wręcz wspierania różnego rodzaju prawicowych dyktatur. Bulwersował świat błogosławieniem dyktatorów takich jak np. dyktatura Pinocheta, jawnego mordercy własnego narodu, ściganego przez gremia międzynarodowe i własny kraj po upadku reżimu. „Autorytet” takie ustalił zasady, że Kościół katolicki nie ogranicza się do posługi religijnej, lecz prowadzi aktywną działalność polityczną, na świecie o ugruntowanej demokracji w mniejszej mierze, ale w Polsce, to już na całego, co widzimy na co dzień, zwłaszcza po przejęciu władzy przez „Hunów” pisiorskich, które są za pan brat z biskupami mianowanymi kiedyś przez „Autorytet”. Wzorem państw komunistycznych w Kościele katolickim wprowadził zdecydowaną wewnętrzną cenzurę za pośrednictwem niewinnie z nazwy brzmiącego dokumentu: „Instrukcja dotycząca pewnych aspektów wykorzystywania społecznych środków przekazu". Każdy może sobie to dzieło poczytać. Cenzura w najbardziej prymitywnym wydaniu okraszona mową-trawą w oparach kadzidła. „Autorytet” powoływał w ciągu 20 lat tyle świętych, co jego poprzednicy przez 20 wieków. A najgorsze w tym wszystkim, że syn „tej ziemi” ciemiężonej przez faszyzm i niemieckich oprawców nie wstrzymał procesu beatyfikacji Piusa XII ewidentnego germanofila, który w czasach hitlerowskich pchnął niemiecki Kościół rzymskokatolicki w moralną przepaść, a po wojnie watykański „szczurzy korytarz” pomagał zbrodniarzom niemieckim na ucieczkę do Ameryki Południowej. Dopiero w grudniu 2007 roku papież Benedykt XVI zadecydował o wstrzymaniu procesu beatyfikacyjnego Piusa XII, o ironio Niemiec z pochodzenia. „Autorytet beatyfikował natomiast chorwackiego kardynała Stepinaca, zbrodniarza wojennego skazanego na wieloletnie więzienie za udział w popieraniu polityki faszystowskiego rządu skutkującego rzezią prawosławnych Serbów przez katolickich Chorwatów prowadzonej wręcz pod patronatem Piusa XII-go. A. Stepinac był przywódcą KK w Chorwacji fanatycznie oddanym niewyobrażalnie okrutnemu reżimowi Ante Pavelica i jego siepaczy. Pomimo jakichś tam pomruków, że tak nie można, to jednak trwał do końca na stanowisku i dopiero Tito próbował go rozliczyć, ale jak to zwykle, kościół ingerował i wypuszczono Stepanica z więzienia. Reżim chorwacki zabił setki tysięcy Serbów w imię nawracania na katolicyzm. Podczas swojej pielgrzymki w 1994 r. do Zagrzebia w Chorwacji, „Autorytet” zdecydowanie wsparł nacjonalistów chorwackich, którzy w następnym roku zaatakowali Serbów w Krajinie, mieszkających tam od wieków, i zmusili ich do ucieczki. Pośrednio przyczynił się więc do straszliwej tragedii setek tysięcy ludzi w środku Europy co doprowadziło do rozpadu Jugosławii. Oczywiście to był tylko jeden z kamyczków w tej rzezi, ale „Autorytet” wsparł rozpad, a nie pokojowe współistnienie w imię rozszerzania katolicyzmu bez względu na skutki i koszty. Opracowałem to na podstawie dostępnych w sieci materiałów, wystarczy chcieć poszukać i zgłębić wiedzę o otaczającym świecie. Życzę owocnych przemyśleń po lekturze i mocno zachęcam do sprawdzenia tych moich opinii.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - ł potomek folwarczny
- 16:27, 29.09.2020
Do nie-Słodziaka --------oczywiście przepraszam teoretycznych szwagrów , ale jakoś tak się składa że w moim słowniku brak jest słowa bydle i to zarówno wobec chłopów w czarnych długich sukniach jak i tych chłopów prawie gołych na marszach równości , nawet te go na balkonie co udawał szympansa [ przepraszam za to szympansy ] tak bym nie określił ; chociaż bardzo się starał na to/// miano /// . Jeśli zaś chodzi o nazywanie tak pedofili to zapewne tak nazywasz też tkz. celebrytów którzy podpadają pod ten paragraf np. znanego reżysera , wśród aktorów, dziennikarzy, lekarzy też są Twoim zdaniem [ bydlęta ] o nauczycielach już nie mówiąc . Kończąc nasuwa mi się stwierdzenie że ; rodzic do rodzica nie jest podobny , szkoła do szkoły , a i towarzystwo w jakim Człowiek się obraca jest różne .....Pzdr. Serdecznie /////
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~dzieje grzechu
- 11:43, 29.09.2020
Prawda wyzwala. Lista biskupów i kardynałów (za portalem oko.press), którzy kryli lub sami popełniali przestępstwa seksualne wobec osób nieletnich i zależnych. Czyż tych biskupów i kardynałów w większości nie wyniósł do godności i nie ukształtował nasz Człowiek z pomnika? Czyż nie poinstruował tych z listy swoimi encyklikami tajnymi i jawnymi o zasadach postepowania przez 27 lat swoich watykańskich rządów nasz Człowiek z pomnika? Oto lista: „Listę otwiera były prymas Polski Józef Kowalczyk, który jako nuncjusz papieski w latach 1989-2010 zasłynął w 2001 kryciem molestatora kleryków Juliusza Paetza i zadenuncjowaniem do niego osobistości kościelnych, które napisały list w obronie ofiar. Postać zwykle pomijana w zestawieniach zhańbionych biskupów. 1. Józef Kowalczyk – były prymas Polski, były nuncjusz papieski 2. kardynał Stanisław Dziwisz lat 81, abp senior diecezji krakowskiej 3. kardynał Henryk Gulbinowicz lat 97, abp senior diecezji wrocławskiej 4. kardynał Kazimierz Nycz lat 70, abp warszawski od 2007 5. Andrzej Dzięga lat 68, abp szczecińsko-kamieński od 2009 6. Stanisław Gądecki lat 71, abp poznański od 2002 7. Sławoj Leszek Głódź lat 75, abp senior gdański od 13.08.2020 8. Tadeusz Gocłowski zmarły w 2016, abp gdański 1984-2008 9. Marian Gołębiewski lat 83, abp senior diecezji wrocławskiej 10. Józef Górzyński lat 61, abp warmiński od 2016 11. Marek Jędraszewski lat 71, abp krakowski od 2017 12. Zygmunt Kamiński zmarły w 2010, abp szczecińsko-kamieński 1999-2009 13. Józef Michalik lat 79, abp senior diecezji przemyskiej 14. Juliusz Paetz zmarły w 2019, arcybiskup poznański 1996-2002 15. Edmund Piszcz lat 91, abp senior diecezji warmińskiej 16. Marian Przykucki zmarły w 2009, abp szczecińsko-kamieński 1981-1992 17. Grzegorz Ryś lat 56, abp łódzki od 2017 18. Wiktor Skworc lat 72, abp katowicki od 2011, były biskup tarnowski 1998–2011 19. Wojciech Ziemba lat 79, abp senior archidiecezji warmińskiej 20. Łukasz Buzun lat 52, biskup pomocniczy kaliski 21. Jan Chrapek zmarły w 2001 biskup radomski 1999-2001 22. Andrzej Czaja lat 57, biskup opolski od 2009 23. Andrzej Dziuba lat 70, biskup łowicki od 2004 24. Edward Frankowski lat 83, biskup senior diecezji sandomierskiej 25. Piotr Greger lat 56, bp pomocniczy bielsko-żywiecki od 2011 26. Henryk Hoser lat 78, biskup senior diecezji warszawsko-praskiej 27. Edward Janiak lat 68, biskup kaliski od 2012 28. Ignacy Jeż zmarły w 2007, biskup koszalińsko-kołobrzeski 1972-1992 29. Edward Materski zmarły w 2012 biskup radomski 1992-sierpień 1999 30. Stanisław Napierała lat 84, były biskup kaliski 1992-2012 31. Alojzy Orszulik zmarły w 2019, biskup łowicki 1981-1992 32. Tadeusz Rakoczy lat 82, były biskup bielsko-żywiecki 1992–2013 33. Stanisław Stefanek lat 84, bp senior diecezji łomżyńskiej, były biskup pomocniczy szczecińsko-kamieński 1980-1996 34. Andrzej Suski lat 79, biskup senior diecezji toruńskiej 35. Jan Szkodoń lat 74 , biskup pomocniczy krakowski od 1988 36. Henryk Tomasik lat 74, biskup diecezjalny radomski od 2009 37. Jan Tyrawa lat 72, biskup bydgoski od 2013 38. Jan Wątroba lat 67, biskup rzeszowski od 2013 39. Stanisław Wielgus lat 81, były biskup płocki 1999-2006 40. Zygmunt Zimowski zmarły w 2016 biskup radomski 2001-2009”.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 18:48, 28.09.2020
Jestem pod wrażeniem wysiłku włożonego w komentarz nie-Słodziaka ,.Paradoks a właściwie ortodoks już kamieniuje .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 14:58, 28.09.2020
Nie- Słodziaku --zrób bilans swoich przyjaciół -----sprawdz rodzinę, szczególnie szwagrów , czy nie masz wśród nich jakich bydlaków ----puki czas i koniecznie ich wywal , tak na wszelki wypadek ,lepiej odrzucić dwu niewinnych ; niż zostawić jednego winnego . Oczywiście całości Twoich wybroczyn nie czytałem aż tyle czasu na pi.....ki nie jestem wstanie poświęcić . Pzdr.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nie-Słodziak
- 14:35, 28.09.2020
W uzupełnieniu. Na koniec jeszcze jeden ważny fakt. Tajna instrukcja watykańska Crimen Sollicitationis (przestępstwo nagabywania) – to tzw. creme de la creme. Tajna watykańska instrukcja Crimen Sollicitationis obowiązywała „wszystkich patriarchów, biskupów, arcybiskupów i innych ordynariuszy" Kościoła rzymskokatolickiego w latach 1962-2001. Czyli prawie przez cały czas rządów Wojtyły w Watykanie. Termin crimen pessimum („najbrudniejsze przestępstwo") rozumiany jest tutaj jako dowolny zewnętrzny akt, niezwykle grzeszny, co dotyczy aktu dokonanego a także próby jego dokonania przez duchownego, w jakikolwiek sposób, z osobą tej samej płci. Inaczej mówiąc cała ta instrukcja mówi o tym jak ukrywać pedofilię, sodomię kleru tak aby owieczki się nie dowiedziały. Dopiero po aferze Spotlight w USA , każdy może sobie poczytać lub obejrzeć film o tym samym tytule, a dowie się dlaczego ostatecznie pod koniec życia JPII zmuszony był do zmiany instrukcji.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nie-Słodziak
- 14:31, 28.09.2020
Do „Słodziaków” wzruszonych rzeźbą z piaskowca JP II w Płoskiem. Skoro jest już tak słodziutko, trochę dla równowagi dziegciu do tej beczki miodu, skoro to ma być „Autorytet” dla dzieci (wszak stoi na terenie szkoły) i nie tylko, to chyba powinien być bez skazy? Skoro tak, to kilka pytań, bo są pewne wątpliwości. Jak do tego „Autorytet” doprowadził, że przez prawie cały pontyfikat, jego przyjacielem, co publicznie często potwierdzał, ustanowił chodzące „bydle” w ludzkim ciele obleczonym w sutannę czyli niejakiego Marcial Maciel Degollado, założyciel tzw. Legionu Chrystusa. Każdy może sobie wygooglować wyczyny tego przyjaciela „Autorytetu”. Kolejny protegowany „Autorytetu”, to niejaki Wesołowski, biskup – kolejne pedofilskie bydle w sutannie. Najpierw „Autorytet” jak jeszcze był biskupem wyświęcił go na księdza, później jako papież wyświęcił go na biskupa, a przez cały czas pontyfikatu ten zboczeniec Wesołowski był pracownikiem watykańskiej dyplomacji i jeździł sobie od kraju, do kraju jako nuncjusz i nie wiadomo co tam wyczyniał, aż dopiero na Dominikanie udowodniono mu jego bydlęcą naturę, ale to już po rządach Wojtyły. Kolejnym biskupem zbokiem był niejaki Paetz, chyba „Słodziaki” cos tam słyszały…? Poznańskie środowisko katolickie samo z siebie mając dość wyczynów biskupa próbowało coś z nim zrobić. Niestety przez lata nawet interwencje w Watykanie nie przynosiły żadnych rezultatów. Dopiero publikacje medialne oraz osobista interwencja koleżanki Wojtyły z lat młodości niejakiej jak dobrze pamiętam Wandy, doprowadziło do zawieszenia Paetza w obowiązkach, ale krzywdy mu nie zrobiono. Do końca dni jako biskup miał mieszkanie, utrzymanie, służbę i czasami nawet pokazywał się publicznie w stroju biskupa gorsząc maluczkich. Nikt zgwałconymi i wykorzystanymi przez Paetza klerykami nigdy się nie przejął, taka to instytucja miłości, ten kościół powszechny w wydaniu polskim, którego przez całe życie kształtował „Autorytet”. O innych nominacjach jakże nietrafionych trudno wspominać. Biskup polowy „flaszka”, biskup Szkodoń, biskup Stasio, a obecnie kardynał, który kłamie w żywe oczy, że nie wiedział nic o pedofili podległych mu księży, a jak ks. Isakowicz-Zaleski upublicznił list, to Stasio z Krakowa jakby zamilkł. I wielu, wielu innych nominatów, którzy gorszyli i gorszą maluczkich. Można by tak długo, ale te dane są dostępne publicznie, mnóstwo artykułów prasowych, relacji filmowych, dokumentalnych, chociażby braci Sekielskich. Zresztą kolejna produkcja braci ma dotyczyć dokładnie działalności i zaniechań naszego „Autorytetu”. To zapewne znowu będzie ciekawa produkcja obnażająca zakłamanie instytucji. Można by tak dalej, ale zapewne apologeci nie uwierzą faktom dostępnym każdemu w domenie publicznej i dalej będą oddawać cześć „Autorytetowi” i się do niego modlić, nawet wbrew Dekalogowi, na który tak często się powołują, wbrew zdrowemu rozsądkowi i wbrew zwykłej ludzkiej przyzwoitości wynikającej ze współczucia dla niewinnych i bezbronnych ofiar tych tak wielu bezkarnych zboczeńców i zbrodniarzy w sutannach, z którymi nic nie zrobił "Autorytet", a mógł prawie wszystko, a jednak niektórych nawet wywyższał publicznie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 14:59, 27.09.2020
Pan Naczelny Oceniacz Gminny z Borowiny -- może się odezwie ----Pewnie jest ZA , A ja to patyk czemu nikt nie chcę mojej Oceny . Pzdr.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nieWIERNY
- 13:07, 27.09.2020
.... akurat takie wydatki mają większe lub mniejsze uzasadnienie społeczne, obyczajowe, religijne, mi to nie przeszkadza, bardziej martwię się żeby nie było to miejsce dla jednych co przystaną w zadumie, pokorze, modlitwie - dla drugich natomiast co przysiądą przy Wojtyle z browarem i również będą się tłumaczyć, że "wreszcie mają z kim pogadać w niedoli" - trzeba podziękować wszystkim Biskupowi, Księżom, Szkole, Wójtowi, Sołtysowi, Radnemu, Posłowi całej śmietance na czele z Mieszkańcami Płoskiego i Gminy Zamość - tylko nie wiem co o tym sądzi Naczelny Oceniacz Gminny Pan P. z Borowiny, oczekuję na komentarz
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 12:50, 27.09.2020
Część mieszkańców Płoskiego oczywiście poparła Kostrubca ,i niech ta część zauważy że to prywatny pomnik badylarza .Nie ma miejsca na wiarę ,religię ,pobożność ,jest za to pycha i arogancja ze strony tzw. aktywu. Ten pomnik potrzebny jest Wam faryzeuszom ,czcicielom postaci a nie Papieża i Świętego w jednej osobie .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~vvvv
- 12:28, 27.09.2020
Piękna uroczystość! Brawa dla wszystkich, którzy się do tego przyczynili !
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~XXX...
- 12:26, 27.09.2020
Piękna inicjatywa mieszkańców Płoskiego oraz Pana Sołtysa. Jest to wyraz głębokiego szacunku dla Papieża Polaka oraz oddanie mu hołdu i czci. Brawo za wykonanie tak pięknego pomnika! Gratulacje dla całej społeczności szkolnej za uroczyste występy po uroczystości. Gratulacje!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Opinia
- 10:47, 25.09.2020
Mało podobny ten Papież, można było się bardziej postarać. Brakuje oznak chrześcijaństwa.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowe pokolenie
- 20:57, 23.09.2020
Jan Paweł II za żywota mówił " Nie budujcie mi pomników. Zróbcie coś dla ludzi." Chciał pomiki w duchu, w sercach ludzi. Ale radny lubi wymyślać coraz to nowesze pomniki i tablicę..... ciekawe co teraz wymyśli, może żeby już nie być radnym i sołtysem.....???
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 20:44, 23.09.2020
Parafia liczy około 2500 wiernych. Jakby każdy dał 20 złotych nie byłoby tematu pieniędzy publicznych .Radny K. temat pomnika zainicjował w lutym na komisji .Kto się sprzeciwi takiej propozycji ?,NIKT ,bo strach przed samodzielnym myśleniem ,przed odmiennym zdaniem .Faryzeusze wszystkich partii łączcie się ,tak można sparafrazować pewne hasło .Nie budujcie mi pomników ,zrobcie coś dla ludzi. Tak mawiał ów święty .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 20:44, 23.09.2020
Parafia liczy około 2500 wiernych. Jakby każdy dał 20 złotych nie byłoby tematu pieniędzy publicznych .Radny K. temat pomnika zainicjował w lutym na komisji .Kto się sprzeciwi takiej propozycji ?,NIKT ,bo strach przed samodzielnym myśleniem ,przed odmiennym zdaniem .Faryzeusze wszystkich partii łączcie się ,tak można sparafrazować pewne hasło .Nie budujcie mi pomników ,zrobcie coś dla ludzi. Tak mawiał ów święty .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 20:20, 23.09.2020
A jednak wizja radnego stała się faktem. Wcześniej dwie tablice jakiegoś biskupa, a jeszcze wcześniej pomnik przed kościołem poświęcony ofiarom wojny. Wydaje się, że tylko ten ostatni ma jakiś sens, a pozostałe, to prywatne ambicje radnego realizowane w dużej mierze za publiczne środki, chociaż przy pomniku JPII kilku sponsorów się znalazło. A rzeczywistość? A rzeczywistość skrzeczy, brak sensownego transportu zbiorowego w gminie, brak kanalizacji, a i jeszcze wodociągi też nie są dostępne dla wszystkich, infrastruktura drogowa nadal jest na niskim poziomie, szkolnictwo też, i można by tak długo wymieniać. Czy załatwienie takich żywotnych spraw nie byłoby większym i sensowniejszym pomnikiem dla władz pozostawionym po sobie następcom???
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Pozytywna xxl
- 19:53, 23.09.2020
Proszę państwa nie ulegamy pesymizmowi , każde pokolenie pozostawia po sobie jakieś pamiątki, wiec nie możemy w ten sposób myśleć.Milo jest oglądać po wielu latach coś , co jest spuścizna naszych wcześniejszych pokoleń ! Trzeba skonczyc z wizerunkiem typowego Polaka ,zawsze szukajacego dziury w całym. ,taki smerf Maruda .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Rodzic
- 18:55, 23.09.2020
A dach w szkole od lat dziurawy, ale kto by się tym przejmował, jak tu nieustające igrzyska ....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 18:36, 23.09.2020
Kolejny prywatny pomnik Kostrubca zwanego radnym .50 tysiecy gminnych pieniędzy poszło jak krew w piach.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV