zamosc.tv

IX sesja Rady Gminy Zamość

dodano: 28.06.2019

Porządek obrad:                                                                                 
    •    Otwarcie sesji
    •    Stwierdzenie quorum.
    •    Przyjęcie porządku obrad.
    •    Przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Gminy.
    •    Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
    •    Interpelacje i zapytania radnych.
    •    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
    •    Podjęcie uchwał w sprawie:
    •    zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
    •    wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2019 rok,
    •    powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników do sądów powszechnych,
    •    uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Zamość.
    •    wyrażenia  zgody na nabycie nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Sitaniec Błonie.
    •    Sprawozdania z działalności gminnych jednostek organizacyjnych za 2018 rok:
    •    Biblioteki Publicznej Gminy Zamość z/s w Mokrem
    •    Gminnego Ośrodka Kultury Gminy Zamość z/s w Wysokiem
    •    Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zamościu
    •    Centrum Usług Wspólnych
    •    Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość
    •    Urzędu Gminy Zamość
    •    Raport o stanie Gminy Zamość za 2018 rok:
    •    przedstawienie raportu o stanie Gminy Zamość za rok 2018,
    •    debata nad raportem,
    •    podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Zamość.
    •    Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2018 rok:
    •    opinie Komisji stałych Rady Gminy w sprawie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Zamość za
         2018 rok,
    •    wniosek Komisji Rewizyjnej do Rady Gminy Zamość,
    •    opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie:
    •    przedłożonego przez Wójta Gminy Zamość sprawozdania z wykonania budżetu za 2018 rok wraz z informacją o stanie mienia gminy,
    •    wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Zamość (dot. uchwały Komisji Rewizyjnej z dnia 21.05.2019 r.),
    •    rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Zamość za 2018 rok oraz informacji o
          stanie mienia gminy – dyskusja,
    •    podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za
          2018 rok,
    •    podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.
    •    Przyjęcie stanowiska w sprawie apelu Mieszkańców Gminy o przyjęcie Samorządowej Karty Praw Rodziny
    •    Informacja o pracy wójta.
    •    Wnioski  radnych.
    •    Odpowiedzi na wnioski radnych.
    •    Wnioski i zapytania mieszkańców gminy Zamość, zaproszonych gości.
    •    Odpowiedzi na wnioski i zapytania mieszkańców.
    •    Zakończenie sesji.   

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (94)

~do Reginis
- 11:25, 27.07.2019
Jeżeli szambo, gnój i "c...,d... i kamieni kupa" sprowadziłem do poziomu rynsztoka to chyba komplement. Dziękuję
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 10:16, 20.07.2019
Paradoksalnie ; czasami tak się zdarza ; że nawet jak się odrzuca skrajności to i tak ląduje się w / koszyku / ze skrajnosciami------bo taka to koalicja .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 16:40, 19.07.2019
Paradoksalnie----prawicowiec z lewicowcem czasem jest / zgodny / to odnośnie wpisu osoby z pod znaku ?????? .Wersji zamieszczonych pod htem , https itp ,nie / czytuje / , nie potrzebuje dopingu zeby mieć własne zdanie .Paradoksalnie słowo na ch..... mówi / prawde / o osobie ktora go napisała . Pozdrowienia z gor dla wszystkich .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 15:12, 19.07.2019
Do poprzednika. Sprowadzanie dyskusji do poziomu rynsztoku mogłeś sobie darować. A tak coś więcej w wiadomej sprawie i to od prawników, co cały czas nie będąc prawnikiem podnosiłem: https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/603016,uchwaly-anty-lgbt-lamia-prawo-samorzad.html
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~???
- 14:18, 18.07.2019
Prawda o was wy głupie ch... https://m.youtube.com/watch?v=6aCfwW1FgY8
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 17:32, 17.07.2019
Mnie PiS nie obchodzi na tyle, na ile nie wchodzi mi z butami w życie. Co do lewaka, to owszem jestem lewicowy, ale nie lewacki, bo to jest skrajność, a ja żadnej skrajności nie toleruję. Co do trollowania, to owszem, pisanie PiS to, PiS tamto w kontekście RG, jest według mnie trollingiem bez względu na to skąd się pisze. To nie jest temat poświęcony religii katolickiej, chociaż adwersarze i inicjatorzy tego zamieszania się ciągle religią zasłaniają, to nie jest temat o partiach politycznych, chociaż próbuje się upolitycznić prostą zasadę, że człowiek - obywatel- gej-hetero-katolik-prawosławny-żyd , ma takie same prawa obywatelskie, a raczej powinien mieć, jak inni współobywatele. Dlatego decyzja RG jest zachowawcza, ale jednak pozytywna w kontekście poszanowania Konstytucji, prawa powszechnego oraz praw człowieka i obywatela.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 13:29, 17.07.2019
Paradoks----do Pana Reginis ------zdziwi się Pan ; ale ze wszystkich tu komentujących najbardziej szanuje Pana , za wyraziste poglądy za jednoznaczność za stabilnośc w wyznawanych poglądach , za twardą obrone swoich wartości . Panie Reginis tu nie chodzi o trolowanie tu jest wymiana swoich opinii i poglądów , takimi jakimi one są .Panie Reginis do PiSu nie wstąpiłem i niech tak zostanie , ale /// Prawicowcem /// jestem od zawsze . Panie Reginis czy wydje się Panu że ja bym Pana nazwał //// lewackim trolem //// ???? Kończąc pozdrawiam z Zakopanego i stwierdzam że wśród wysokich gór komentator Jan przemienil się w Paradoksa ------ostrzejsza forma Jana .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 12:39, 17.07.2019
Katolik to nie jest tożsamy zbiór z obywatelem. Obywatel RP, to każdy człowiek posiadający obywatelstwo polskie. Dlatego państwo powinno przestrzegać praw wszystkich obywateli jednakowo bez względu na rasę, religię, bezreligijność, poglądy itd. Stawianie w żądaniach do władz państwowych i samorządowych, że ja jestem katolikiem i mi się należy specjalne traktowanie, to jest jakaś aberracja, która w demokracji nie powinna mieć miejsca. Chwała RG i władzom Gminy, że nie uległa terrorowi jednej kasty i nie przyłączyła się do dyskryminacji. Wychowuj sobie swoje dzieci jak chcesz, aby zgodnie z prawem, w szkole też masz prawo głosu i nie musisz posyłać dzieci na wychowanie seksualne, jak nie chcesz, tak samo jak na religię. Wolność wyboru, a nie dyktatura i przymus jednych nad innymi. I jeszcze jedno, nie wszyscy z PiS, to bezrozumnie wykonawcy rozkazów z Nowogrodzkiej i Episkopatu oraz z Torunia. Człowiek nawet według ideilogii katolickiej ma wolną wolę i rozum aby samodzielnie myśleć i rozstrzygać w tzw. sumieniu co jest dobre, a co złe, to skąd to oburzenie. Szkoda, że po tylu kartach dyskusji nadal są tacy, co niczego nie zrozumieli. Szkoda.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 11:47, 17.07.2019
Poradoksem jest że w Gminie ktora jawi się jako katolicka , Rada Gminy jawi się jako lewicowa lub przynajmniej liberalno-----lewicowa , Paradoksem jest że / przynajmniej niedzielni katolicy / podnoszą larum , że jakiś jeden radny pisowski [ dlaczego nie wszyscy ] miał odwagę opowiedzieć sie za wartościami katolickimi , za tradycyjną rodziną , za prawem ojców i matek do wychowania dzieci wedle swojej woli . Paradoksem jest że nazywa się to ,wyjsciem przed orkiestre , strzelaniem w stope ,że nie /ogarnia / . Paradoksem jest że jednocześnie ci sami mieszkańcy w wyborach sejmowych , prezydenckich i do sejmików w 60 i ponad pr. glosują na PiS . Paradoksalnie pewnie zrobią to i jesienią ------ czy ktoś to jest wstanie wytlumaczyć . -------cz chodzi tylko o strach przed utratą 500 + ???. Ps. w/w nie /// dotyczy /// wszystkich mieszkańcow Gminy , ąle częsci piszących w ///Wasze komentarze to i owszem ..
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Reginis
- 09:50, 17.07.2019
Tu jest Gmina i Polska. Jakiś kręgosłup trzeba mieć radni z PiS!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:23, 16.07.2019
I się PiS-owskie trolle/troll zleciały/zleciał. Tu jest Gmina, i lokalne bagienko i lepiej nie ściągać tu wielkiej polityki, bo będzie jeszcze większe bagno, a nic do przodu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 18:23, 16.07.2019
Paradoksalnie nasowa się pytanie czy radni PiS sa / samopas / , czy ktoś z PiSu jednak nad nimi czuwa , czy ktoś wie , czy radni o kórych mowa podpisywali lojarke czy nie .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 15:54, 16.07.2019
Paradoksalnie Radni PiS postanowili plynąć w głownym nurcie , no poza tym jednym harcownikiem . Paradoksalnie w takich głosowaniach wychodzi nie ; tylko ; odwaga Radnych ale i ich światopogląd .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do przedmówcy
- 15:32, 16.07.2019
Trafiona opinia. Przyzwoicie byłoby gdyby jednak radni z PiS pomyśleli. Czy to takie trudne w tej radzie?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 15:19, 16.07.2019
Paradoksalnie ; KWW naszego Wójta to linia PSL ,[ tylko wolą sie nie przyznawać ] ,ale skoro KPR powstala w pisowskim Sejmiku Lubelskim to PSL i jego wszystkie struktury tego nie poprą ; proste i oczywiste jak budowa cepa --, jest bijak czyli w tym przypadku Rada i to co tym bijakiem obraca czyli PSL .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~uwaga
- 14:18, 16.07.2019
Radni PiS za dyrygentem z Tęczowej Koalicji? Bo KWW Wójta tak samo głosował.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 11:40, 16.07.2019
Paradoksem jest nie to że jeden pisowski radny / wyszedł przed orkiestre i tak pozostal / ,paradokswm jest to że pozostala 7, [ tak ] , idzie w tej orkiestrze i gra tak jak im derygent z Tęczowej Koalicji deryguuje . Paradoksem jest to , że wiekszośc komentatorów jak np , albo bez przykladu , sprawia wrazenie że widzi na odleglosć jednego kroku przed sobą a dalej ciemnośc / nie dotyczy Regnisa------to ina sprawaa ten Pan widzi cel i jest konsekwentny .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 11:08, 16.07.2019
Senator i Poseł PiS z Gminy Zamość nie mają swojego zdania, oni realizują wytyczne z Nowogrodzkiej. Dlaczego o tym dyskutujemy? Bo to są fundamentalne kwestie związane z prawami człowieka.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 09:26, 16.07.2019
Paradoksem jest nie to że jeden radny z klubu PiS zagłosował za Kartą P. R [, [ swoją drogą niewiem dlaczego tyle czsu temu poświęcamy , to przecież ukryta reklama -----nieważne jak byle się mówiło ] Paradoksem jest że pozostali z tego klubu zaglosowali tak jak koalicjant Tęczowej Koalicji ----ciekawe by było zobaczyć miny pisowskiego Senatora i Posła z Gminy Zamosc kiedy się dowiedzieli .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:51, 15.07.2019
Coś wymyślasz. Nie jestem zwolennikiem PO, nigdy na nich nie głosowałem. Co do Rydzyka i NFI, to rzecz działa się za SLD, czy też AWS. Wszyscy politycy z każdej opcji są umoczeni w ochronę tego czegoś. Co do radnych, to faktycznie nie czują presji, bo kazdy ma dużą rodzinę i znajomych, którzy na nich zagłosują, a pozostali mieszkańcy są nieświadomi, albo nie są zainteresowani, albo są zrezygnowani . I tak to trwa, ten chocholi taniec, który nie pozwala nam iść do przodu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 15:46, 15.07.2019
Do --- Wybory-- statystyki , statystykami można sobie znaleść i poskladać . Pytanie jest czy radni są samodzielni ; czy ktoś nimi steruje , lub są pod jakoś presją . Moim zdaniem radni nie czują presji wyborcow ,może są zdania ; że mają 4 lata laby , do następnych ,Moim zdaniem radny podejmując decyzje nie /- myśląc - / czy takiej decyzji chcieli / by / jego wyborcy przestaje być ich -- reprezentantem / .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 15:19, 15.07.2019
Reginis---- Ale te swiadectwa udzialowe to zdaje się byly za PO -----czyli twojej koalicji , wtedy była / wolna / prokuratura , izby skarbowe , sądy , wszystko było wolne to dlaczego nie rozliczyli . A jeśli chodzi o mlodych ludzi , to wyjeżdzali wczesniej i teraz i to nie dla cywilizacji tylko dla kasy .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 14:59, 15.07.2019
Manipulacja. Nie bronię nikomu niczego do chwili gdy nie naruszają mojej wolności osobistej i nie łamią prawa. Co innego moja osobista ocena i opinia na temat zachowania innych. Człowiek bezwolnie i bezwarunkowo popierający drugiego człowieka "guru" bez względu na to co on wyprawia z prawem, z inteligencją i godnością ludzką wyznawców, w moim odczuciu nie zasługuje na szacunek. Jako jednostka ludzka tak, ale swoim postępowaniem popierającym działania hochsztaplera, to już nie. Ale prostych ludzi można zmanipulować, bardziej zastanawiam się i dziwię się służbom skarbowym, organom ścigania i sprawiedliwości, jak mogą spać spokojnie i karać innych za to samo, a tu udawać, że nic się nie dzieje i nic się nie stało w przeszłości, chociażby słynne świadectwa udziałowe. To psuje państwo, prawo i zasady zaufania obywateli do państwa. Rodzina Radia Maryja i cyniczni politycy wykorzystujący ten ewenement, to nie państwo. Między innymi dlatego jesteśmy pariasem Europy i to od nas młodzi ludzie wyjeżdżają na zachód pomnażać ich dobrobyt, a my pozostajemy ciągle w tyle cywilizacji.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 10:21, 15.07.2019
Rydzyka zostawmy--- nie tym moim zdaniem powinien zajmować sie kx . Reginis - Dlaczego bronisz dorosłym osobom wyboru i twierdzisz ze nisko upadli , czyli dopuszczasz twirdzenie jednej z tych np. osób teoretycznie ; //-- bo to jest przerażające jak mozna tak nisko upaśc , żeby chodzić po ulicy w / takich / ubiorach i tak się zachowywać [parady ] . no chyba że traktujemy te marsze jak marsze ludzi upośledzonych [ ja tak nie-/teierdze------robią to świadomie moim zdaniem , może i dla podniecania się ] ----w demokracji mają prawo ----wramach prawa oczywiście ,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wybory
- 10:16, 15.07.2019
Materiał jest o sesji Rady Gminy. Gdzie można zobaczyć i czy w ogóle można ilość wystąpień, zabierania głosu przez radnych? Bo sa tacy, którzy nie wypowiadają się ani na komisjach ani na sesjach. Nawet nie wiadomo co myślą, albo podpisują dokumenty jak napisane niżej - radny PiS przeciwko PiS. Czy takie statystyki są?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do przedmowcy
- 09:08, 15.07.2019
O. Rydzyk coś zbudował i coś zostanie na długo. Gorzej z tą kasą, która była wydawana bezprawnie, głupio I BEZ EFEKTÓW. I BYŁA TO KASA TYLKO DLA NIEKTÓRYCH!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 22:37, 14.07.2019
Rydzyk = hochsztapler i szkoda słów, bo to jest przykład jak służby państwowe są umoczone w służalczość wobec tego indywiduum. O zasłuchanych owieczkach w głos tego kogoś nie wspomnę, bo to jest przerażające jak można tak nisko upaść.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 16:47, 14.07.2019
Do --A-Z To nie spór to wymiana opini , kto nie - /-chce / nie uczestniczy-----demokracja . Rzecz jest nie o jednego radnego , ktorego jak twierdzisz znasz dobrze ale o jakośc wszystkich, oto jak się tam dostali i czy reprezentuja swoich wyborcow w sposób należyty ---------milego popoludnia . Do----Reginis -- Piękne hasła życie koreguje, a co do o/ Rydzyka to ; biznesmen nawet dobry w swojej branzy----chyba potwierdzisz -----milego popoludnia .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 13:34, 14.07.2019
Temat apelu jest fundamentalny jeżeli chodzi o mentalność, wiedzę, świadomość i postawy mieszkanców gminy. Też tu mieszkam i niechciałbym żyć w miejscu, gdzie jedni ludzie piętnują innych tylko dlatego, że urodzili się z innymi cechami, bo natura ich tak ukształtowała. Milcząc w obliczu zła sami stajemy się współwinni. Kłamstwa i manipulacje zawarte w tzw. Apelu mieszkańców są aż nadto widoczne. A teraz coś, co napisałem na innym portalu, ale pasuje tutaj też. xxxxxxxxxxxxxxxxxx Każdy ma prawo żyć jak chce, aby tylko nie szkodził innym i nie narzucał swojego sposobu życia innym. Wolność od religii! Rozdział władzy od kościoła. Rozwód tronu i ołtarza. Świeckie państwo oparte na poszanowaniu wszystkich obywateli. Równość wobec prawa. Wolność wyznania, światopoglądu, bez ingerencji i uczestnictwa oraz ingerencji władz państwowych i samorządowych. Dlatego stanowcze NIE dla kłamliwych tez zawartych w powyższym wystąpieniu jakoby ktoś chciał deprawować dzieci i rozbijać rodziny. Dość dzielenia ludzi na naszych i "onych". Wszyscy zachowujący prawo są "naszymi" współobywatelami. Bóg, jeżeli istnieje, to stworzył też ludzi o odmiennej orientacji i dopóki nie łamią prawa, dopóty winniśmy im szacunek i wraz ze stanowczym zakazem jakiegokolwiek wykluczania oraz piętnowania. Dziwię się, że przedstawiciele podobno religii miłości, nawołują do segregacji, piętnowania i wykluczania. Wstyd.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A-Z
- 12:08, 14.07.2019
Skończmy już tą dyskusję ,mój komentarz był pierwszy i niech mój będzie ostatnim .Pisałem już wcześniej że znam radnego bardo dobre i nie będę oceniał jego osoby w żadnym kontekście chociaż mogło by być ciekawie .Temat apelu jest sprawą trzeciorzędną dla mieszkańców gminy więc kończmy ten spór .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 09:03, 14.07.2019
Ja jestem ze wsi, mnie popierają moi sąsiedzi i ja tam jestem religijny i ksiądz mówił, że one te LGBT, to zło i ja popieram aby ich wykluczyć ze społeczeństwa. A tak z innej beczki, to czy ktoś może mi dostarczyć aktualny Statut Gminy? Tak to mniej więcej wygladało na ostatniej sesji. Na wcześniejszych nie było lepiej. Jeżeli uważasz, że to jest ogarnianie rzeczywistości, to OK. Co do innych Radnych, to jak czytasz moje wypowiedzi, to nie są im przychylne, bo kiwają tylko głowami na to co powie Wójt i podnoszą rękę za, często nie wiedząc jakie to będzie miało konsekwencje. Hitem jest kilku przewodniczących komisji, którzy nie wiedzą co czynią, ale to temat na większą wypowiedź.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 21:02, 13.07.2019
Do----Reginis-------zgadzam się z .Twoimi wywodami od połowy w doł .Ale wcielę się w rolę adwokata radnego i zapytam ; poczym sadzisz żę facet // nieogarnia tematow // tzn . że pozostali są wybitni i ogarniają , częsć się nie odzywa tzn . że są / ogarniacze / Radny jest wiele kadencji to chyba doswiadczony , ktoś go wybiera , pochodzi z małej wioski , większość swoich głosow bo 130 zedral [ sprawdzilem / na wioskach odległych 5, 7 i więcej kilometrow od swojej [ sprawdzilem ] nikt tak niemiał ,. ja jak patrze na niego na sesji to odnoszę wrazenie ze się nudzi , parcia na szkło nie ma zajoł miejsce poza kamera , pewnie mogl blizej . Cz to przypadkiem nie nawyk belfra ze musi mieć ucznia nazwijmy to // specjalnej troski / ---to twoje jego postrzeganie , Pozdr . Mecz obstawiam 3-1 dla naszych [ pilka siatkowa o 12. 00 .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 18:48, 13.07.2019
Mnie nie rażą poglądy Radnego, bo ma do nich prawo. Mnie razi Jego "nieogarnianie" tematów, które są poruszane na sesjach oraz odpornośc na argumenty, a także brak zrozumienia dla ludzi innych niż on sam. Co do oceny pozostałych radnych, to faktycznie można się zgodzić, że co innego myślą, co innego mówią, a co innego robią. A najbardziej to robią to, co im każą dla własnego interesu, a nie spolecznego. I cofam słowa o Twoim milczeniu ws pedofilii w kościele. Przeoczyłem. I jeszcze jedno, to że na kogoś nie głosowałem, to nie znaczy, że nie mogę wymagać elementarnego przygotowywania się do sesji oraz elementrnego poszanowania innych ludzi i mieszkanców Gminy niż tylko właśni wyborcy. W ślubowaniu radnych jest coś o uwzględnianiu dobra wszystkich mieszkańców, a nie tylko wybranych. I o to w tym wszystkim chodzi, o zrozumienie roli jaką pełnią radni i władze gminy wobec społeczności. Bo nadal odnoszę wrażenie, że większość z nich nie wie, co więcej większość wyborców też. Dlatego praca u podstaw, pytanie, krytykowanie, wyrażanie opinii daje powolutku jakies efekty. Wystarczy porównać poprzednią kadencję, a tą. Różnica jest, chciałoby się więcej, ale to nastapi tylko przy aktywności wyborców, bo radni i władze gminy same z siebie niczego nie zrobią w tym kierunku. Tego można być pewnym.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 17:27, 13.07.2019
Jan do Reginis ------właściwie to jestem Janusz ale wszyscy mi mowią Janek to i ja tak ,. Ale to tylko tak na marginesie . Dlaczego twierdzisz ze toleruje pedofilię w kościele niżej napisałem wyrażnie pedofile do pierdla [ wszyscy nie tylko kx. ] a homo na zbity pysk wywalić ze stanu . A jeśli chodzi o tego jednego radnego , to dlaczego mu bronisz mieć swoj pogląd na sprawę , zdaje się że w oświadczeniu zaznaczyl że jest wiele kadęcji radnym i że jego poglądy wyborcy znają . Czyli skoro go wybiierają to myślą tak jak on , czyli ich reprezentuje , czyli nie zdradza , czyli to dobrze , czyli mają swego reprezentanta .. Reginis ----przecież ty na niego nie głosowałeś to się nie zawiodleś , A jeśli chodzi o pozostałych to są tacy sami tylko nie / mieli / odwagi . Zmienią zdanie przed wyborami , może wcześnięj narazie tyle . Pozdrawiam gmine i wszystkich radnych tego jednego rownież , cenię ludzi odważnych , czy się zgadzam z ich poglądami czy nie .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Taka prawda
- 15:46, 13.07.2019
W Radzie Gminy nie ma opozycji. Wszystkie komisje czy sesje bez żadnej dyskusji odbywają się. Taka prawda. Abc - lubisz kozy? To bawicie się.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 13:48, 13.07.2019
@ Jan. Uogólniasz. Większość homoseksualnych ludzi i transeskualnych nie obnosi się ze swoimi zapatrywaniami, tak jak i większość hetero. A przecież dyskusja jest o równych prawach obywatelskich, a tu nie ma rozróżnienia na homo, hetero, rasę, wyznanie, itd. Rozumiesz? Równie dobrze mógłbym zapytać, dlaczego tolerujesz np. Rydzyka i jego bandę wyznawców, chyba przyznasz, że to patologia, zważywszy na zasilanie kasą publiczną bez końca, sianie nienawiści, brak rozliczenia kasy zebranej na tzw. ratowanie stoczni, itd. Dlaczego tolerujesz pedofilię w kościele? Nawet się nie zająknołeś, że to zło? Pomyślałeś zapewne, że nie o tym jest temat, to dlaczego sam stosujesz takie wybiegi i odciąganie od sedna problemu? Dlaczego tolerujesz brak rozdziału państwa, samorządu od kościoła, a nawet taki stan rzeczy popierasz zwayżywszy Twoją postawę co do wniosku ultra-katolickich aktywistów? Wszak, rozdiał kościoła i państwa to podstawa funkcjonowania w zdrowych demokratycznych państwach, ba i to działa. Czy chcesz życ w państwie wyznaniowym, jak np. w Iranie, Arabii Saudyjskiej? Czy o to chodzi ultraskrajnym katolikom? Co do obscenicznych zachowań, to są na to stosowne paragrafy. Reszta jest uzurpacją jednej wizji świata i próbą wykluczenia części obywateli ze społeczności , na to nie można się godzić. I kolejny raz powtórzę, RG to zrozumiała oprócz jednego Radnego, i pozostaje się tylko z tego cieszyć.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 10:52, 13.07.2019
Reginis-- twierdzi ze \ tacy się urodzili /-- pełna zgoda , ale dlaczego tak postanowili się zachowywać ubiory itp. to przeciw--/ skuteczne/-- czy nie jest tak że oni się poprostu wten sposób podniecają sobą . Jeśli tak to dlaczego tycz parad nie robią np. w lesie ---dla ich dobra , ponadto czy jeśli muszą to robić w mieści czy nie--/powinno/--się ograniczyć ludziom tych widokow poprzez zamykanie ulic [ jak na Trampa ] ,wolne dla dzieci w szkolach przy ulicy przemarszu . nie pokazywać w medjach itp .ludzie niektorzy mają wrażliwe żołądki . Pozdrawiam Reginis i pozostałych ,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Abc
- 10:21, 13.07.2019
A mi się wydaje, że niektórzy nie mają co robić, widzą tylko czubek własnego nosa i nic więcej, o samorządzie nie mają pojęcia i jeszcze rzadko łączą się z mózgiem. A on po to jest żeby go używać.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Abc
- 22:28, 12.07.2019
A mi się wydaje że niektórzy nie mają co zrobić z czasem, a może kupili by sobie kozę?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 10:59, 12.07.2019
Rozwiązanie jest jedno. Więcej dotacji ze środków publicznych na kler, czy tak?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do przedmowcy
- 10:35, 12.07.2019
To jest wojna kulturowa. Właśnie o to im chodzi, jest to zaplanowane, by w ramach poprawności i dbałości o zapisy w konstytucji inna religia zagościła w Europie. Jeśli chodzi o jak to piszesz kx. to wymagajcie nie tylko eliminacji ewidentnych przypadków ale także godnego wypełniania stanu kapłańskiego. Są pasterzami to niech prowadzą ludzi a nie zajmują się budowami, bo ruch z pieniędzmi jest duży, nowymi samochodami, podwójnym życiem i byciem celebrytą. Wydatki bez kontroli i niepłacenie podatków nie podobają mi się również, bo prawo i obowiązki dotyczą wszystkich. Przy takiej postawie LGBT ma ułatwioną sprawę. Wystarczą kolejne odejścia kx. celebrytów z kapłaństwa dla Justyny czy innej kobiety w świetle reflektorów, lub bez takiej oprawy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 10:16, 12.07.2019
Do-- Renis Czli dopuszczasz karanie za niestosowne ubiory i zachowanie [ swoją drogą co by to było np. w TVNnie ] a jak twoim zdaniem wygląda ewentualne karanie za profanacje obrazu , i dlaczego oni to robią - zdają sobie sprawe ze to działa przeciw LGBT , chodzi im o coś wrodzaju wojny z katolikami ,i co ma im to dać , żeby ich w/w złochydzili sobie , to wyjdą na męczennikow ,o-/ to / im chodzi . Jeśli zaś chodzi o kx. to co to ma wspolnego zLGBT , wszyscy Kx, pedofile [ do więzien ] ii homo wywalić na zbity pysk ze stanu kaplańskiego .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 08:26, 12.07.2019
Jeszcze raz, już się wypowiedziałem, że nie popieram obscenicznych zachowań, ale nie o tym jest dyskusja. I jeszcze jedno, jakoś wyznawcom nie przeszkada jak pasterze seksualizują w praktyce ich synów i córki, a jak się rzecz wyda, to piętnują ofiary, a nie zbrodniarzy. Ot, wartości. Co więcej, za nieobyczajne zachowania można na podstawie obecnego prawa karać, prawda? To trzeba to prawo stosować i tyle. Co zaś do pozbywania praw publicznych ludzi za ich orientację seksualną, to się nadal nie zgadzam. Najpierw wykluczy się homo, później np. łysych, później tych co nie przyjmują księdza na kolędobranie itd. To już było swego czasu praktykowane zarówno na wschód od Polski, jak i na zachód. Nigdy więcej.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 21:31, 11.07.2019
Do Reginis czy aby przedstawiciele LGBT swoją ekspansją , postępowaniem , ubiorami czy raczj ich brakiem ; nie powodują że są odbierani jako jacyś dewianci ,pomyleńcy .czy ktoś kto chce być szanowany tak się ubiera i postępuje i czy aby oni chcą tego szacunku . wydaje sie że robią wszystko żeby go nie------zdobyć .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 18:18, 11.07.2019
Już się wypowiedziałem na ten temat, krytycznie. Dyskusja jest jednak o czym innym. Dyskusja jest o próbie wprowadzenia systemowej segregacji i dyskryminacji wbrew Konstytucji i prawu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 14:11, 11.07.2019
Do Renis ---czy wartośccią LGBT jest profanowanie wartości religijnych , rozbieranie się na ulicy , pokazywanie gołego tylka , wchodzenie do kościolow itp. czy to ma być sposób na zdobycie akceptacji i szacunku . Czy należy się dziwić ze w społeczeństwie wychowanym na innych wartościach powstaje pewien opór wynikający może i z poczucia lęku , u pewnych ludzi wstrętu [ golizna i ubiory conajmniej nie stosowne na ulice .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 07:59, 11.07.2019
Wartości? Czy wartością nazywamy piętnowanie ludzi o odmiennych sklonnosciach seksualnych, z ktorymi sie urodzili?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Reginis
- 21:43, 10.07.2019
Dramatyzujesz!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 21:33, 10.07.2019
Renis -----jako petagog o lewicowych poglądach , powinien Pan dostrzegać fakt że i Katolicy mają prawo bronić swoich wartości .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:20, 10.07.2019
1000 lat indoktrynacji zrobiło swoje. Rechot i samozadowolenie z rechotu o tym świadczy. Rechot z ludzi, którzy urodzili się o odmiennej orienatcji daje jasny przekaz jakimi ludźmi stali się ci co maja boga na ustach, a w głowie pustostan. Jezus nie wykluczał, mówił coś o miłości bliźniego i wyjaśniał, kto tym bliźnim jest, ale Polak-Katolik-Parafialno-Kołtuńsko-Narodowy wie lepiej. Gratuluję klerowi, że tak sobie ukształtował wyznawców. Szkoda tylko, że kolejne pokolenia Polaków, zwłaszcza tych utalentowanych, inteligentnych i przedsiębiorczych znowu wyjedzie z kraju. Szkoda.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nienormalnie a nie b.normalnie
- 14:05, 10.07.2019
Tęczowa gmina hahaha A tak się PSL miota, tak wywija a tu tęczowo.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~XXL
- 12:17, 10.07.2019
Tylko wybor w jesieni / Wiosny / spowoduje że i w GM Zamośc b. normalnie . Dzięki Reginis
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 11:38, 10.07.2019
Za Wiki: "Małżeństwa osób tej samej płci – małżeństwa cywilne, których małżonkowie stanowią osoby tej samej płci. W Europie zalegalizowane do tej pory w Holandii (2001)[2], Belgii (2003)[3], Hiszpanii (2005), Norwegii (2009)[4], Szwecji (2009)[5], Portugalii (2010)[6], Islandii (2010)[7], Danii (2012)[8], Francji (2013), Wielkiej Brytanii (2014, bez Irlandii Północnej), Luksemburgu (2015), Irlandii (2015), Finlandii (2017)[9], Niemczech (2017), na Malcie (2017) oraz w Austrii (2019). " xxxxxxxxxxxxxxxxxx Czy coś się zawaliło w tych krajach? Więc przestań szydzić z ludzi, którzy urodzili się o odmiennej orientacji, bo może się okazać, że szydzisz też z kogoś, kto jest członkiem i Twojej rodziny...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~XXL
- 21:39, 09.07.2019
Katoli i tych co nie przejdą na///// teczową strone ////, wcześniej jak myslicie zamknie się w skansenie .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:36, 09.07.2019
Dla tych co nie lubią czytać w nawiązaniu do poprzedniego linka... https://www.youtube.com/watch?v=KYhIPdx5nb4
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~pytanie
- 17:34, 09.07.2019
Z innej beczki. A co na to radni PiS? Już kiedyś radny z Białowoli i inni podpisali dokument w obronie samorządów przeciwko władzom PiS. Takie światłe umysły.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Łukasz
- 15:30, 09.07.2019
Łukasz skończ bo już sam się pogubiłeś. Chłopie zmiana nicków nic nie daje. Bicie piany też. Wypij piwo, spójrz przed siebie, później za siebie a następnie stań przed lustrem i spójrz na siebie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 13:26, 09.07.2019
Wiedza, nauka , zdobycze cywilizacyjne i szeroko pojęty humanizm jako wyzancznik zasad moralnych, a nie wiara w mity pustynnych pastuchów nawołujących do piętnowania ludzi innych niż pustynne pastuchy były sobie w stanie wyobrazić. Dla zainteresowanych: https://natemat.pl/blogi/damianmaliszewski/278171,czy-zofia-klepacka-przeprosi-5-letniego-transplciowego-chlopca-za-slowa-o-walce-z-osobami-lgbt-niezwykla-historia-bartka-ktory-u
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 21:34, 08.07.2019
Czyli nastawiać 2-gi policzek jednak trzeba ,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 09:38, 08.07.2019
Też mi się nie podobają obsceniczne zachowania w miejscach publicznych ludzi homo jak i hetero, ale nie o tym mówimy. Też mi się by nie podobało, gdyby ktoś póbował od 4 roku życia uczyć dzieci jak się masturbować, ale te argumenty są wymysłem propagandy anty LGBT. Dyskusja jest o segrgacji, piętnowaniu, nawoływaniu do tworzenia gett i do wykluczania ze społeczności ludzi o inne orientacji. powoływanie się na wartości religijne sprawia, że ludzie nie podzielający tych wartości, albo wyznający inną religię czują się szykanowani i narzuca się im sposób życia. A w panstwie, w gminie każdy powinien miec prawo do życia tak jak chce byleby zgodnie z prawem. O tym dyskutujemy. Próby wprowadzania do porządku prawnego, nawet lokalnego zasad kolidujacych z Konstytucją, z pawem państwowym są nie do zaakceptowania. O tym jest dyskusja.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nic dodać ,nic odjąć
- 21:34, 07.07.2019
Nic Mylisz się! Oczywiście, że są wybitne osoby o innej orientacji. Nikt ich nie pietnuje, a oni nie obnoszą się ze swoją innością. Jakoś na marszach równości nie widać tego piekła, czy pietnowania. Wręcz przeciwnie. Paraduja z gołymin pupskami, profanuja symbole religijne i chcą uczyć zainteresowania seksualnością już w przedszkolu. To jest chore i nie odwracaj kota ogonem tymi swoimi komentarzami. Kto nawołuje do pietnowania? Chyba ty! To nie rób tego.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Reginis
- 20:24, 07.07.2019
Mylisz się! Oczywiście, że są wybitne osoby o innej orientacji. Nikt ich nie pietnuje, a oni nie obnoszą się ze swoją innością. Jakoś na marszach równości nie widać tego piekła, czy pietnowania. Wręcz przeciwnie. Paraduja z gołymin pupskami, profanuja symbole religijne i chcą uczyć zainteresowania seksualnością już w przedszkolu. To jest chore i nie odwracaj kota ogonem tymi swoimi komentarzami. Kto nawołuje do pietnowania? Chyba ty! To nie rób tego.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:28, 07.07.2019
Nadal trzeba tłumaczyć, ale może kiedyś dotrze. Rodzisz się człowiekiem z inną orientacją niż masz obecnie i spotykasz na swojej drodze takich troglodytów intelektualnych, kulturowych i zideologizowanych przez KRK, jak ci co popierają piętnowanie ludzi. Pomyślmy o tym, jakie piekło ci ludzie przeżywają na tej ziemi nie ze swojej winy, ale za to z winy kleru, katechetów, ultra-katolików i innych parafian, ktrórzy robią to, co inni bez zastanowienia. Dlaczego kłamiesz i nawołujesz do piętnowania ludzi jeden z drugim, którzy muszą żyć z tym, z czym się urodzili. Dlaczego nie powiecie, że też są ludźmi, może cenniejszymi dla społeczeństwa niż sami jesteście. Pomyślcie ilu ludzi o odmiennej orientacji wybiło się na wyżyny człowieczeństwa. Dlaczego zniżyliście się do takiego poziomu odhumanizowania? Czy wiecie ilu wybitnych Polek i Polaków, których sami szanujecie było odmiennej orientacji?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A-Z
- 16:20, 07.07.2019
Na co mi to było ?.nigdy więcej nie sprowokuję dyskusji o d..e Maryni i nie tylko jej .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Reginis
- 15:06, 07.07.2019
Jakiej płci jesteś bo nie wiem jak mam się zwracać?. Wolę to zrobić kulturalniej niż ty. "Jak słyszała i nie zrozumiała" tak możesz do domowników się zwracać, bo nie wiesz komu odpowiadasz. A ty czego nie rozumiesz? Katolicy tworzą również samorząd i nie zostawiają poglądów na progu np. urzędu gminy. Mają takie same prawa, gwarantowane również w konstytucji. Kto powiedział, żeby szydzić z ludzi? Nikt nie szydzi. Tylko nie twórzcie atmosfery, że to co nie jest normalne jest normalnością i nie wprowadzajcie nieodpowiedzialnych ruchów np. w szkołach. Tylko tyle. Bo atmosfera wokół eskalacji tej akceptacji jest nieuprawniona i nieuzasadniona. W Internecie pisze, że nie jest potrzebny rozdział państwa od Kościoła, tylko rozdział państwa od złodziei. PS. Pani katechetka miała rację, jest mieszkańcem gminy. Szkoda, że radnym zabrakło odwagi.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 14:09, 07.07.2019
To jeszcze raz. Twój kościół, Twój problem i nie narzucaj innym swoich problemów i wizji świata, bo każdy człowiek ma swoją wolność i wolną wolę podobno, do tego uznawaną przez Biblię. Czego nie rozumiesz? Państwo, samoerząd, to nie równa się kościół. O rozdziale kościoła i państwa coś słyszała? Jak słyszała i nie zrozumiała, to niech sobie poczyta i już będzie wiedzieć. Tomasz z IKEA jest takim samym człowiekiem jak Tomasz z IKEA, ale homo. Czego nie rozumiesz? Cytat z Kodeksu Pracy: "Art. 183a. § 1. Pracownicy powinni być równo traktowani w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, a także bez względu na zatrudnienie na czas określony lub nieokreślony albo w pełnym lub w niepełnym wymiarze czasu pracy. § 2. Równe traktowanie w zatrudnieniu oznacza niedyskryminowanie w jakikolwiek sposób, bezpośrednio lub pośrednio, z przyczyn określonych w § 1. § 3. Dyskryminowanie bezpośrednie istnieje wtedy, gdy pracownik z jednej lub z kilku przyczyn określonych w § 1 był, jest lub mógłby być traktowany w porównywalnej sytuacji mniej korzystnie niż inni pracownicy. § 4. Dyskryminowanie pośrednie istnieje wtedy, gdy na skutek pozornie neutralnego postanowienia, zastosowanego kryterium lub podjętego działania występują lub mogłyby wystąpić niekorzystne dysproporcje albo szczególnie niekorzystna sytuacja w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych wobec wszystkich lub znacznej liczby pracowników należących do grupy wyróżnionej ze względu na jedną lub kilka przyczyn określonych w § 1, chyba że postanowienie, kryterium lub działanie jest obiektywnie uzasadnione ze względu na zgodny z prawem cel, który ma być osiągnięty, a środki służące osiągnięciu tego celu są właściwe i konieczne. § 5. Przejawem dyskryminowania w rozumieniu § 2 jest także: 1) działanie polegające na zachęcaniu innej osoby do naruszenia zasady równego traktowania w zatrudnieniu lub nakazaniu jej naruszenia tej zasady, 2) niepożądane zachowanie, którego celem lub skutkiem jest naruszenie godności pracownika i stworzenie wobec niego zastraszającej, wrogiej, poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery (molestowanie). § 6. Dyskryminowaniem ze względu na płeć jest także każde niepożądane zachowanie o charakterze seksualnym lub odnoszące się do płci pracownika, którego celem lub skutkiem jest naruszenie godności pracownika, w szczególności stworzenie wobec niego zastraszającej, wrogiej, poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery; na zachowanie to mogą się składać fizyczne, werbalne lub pozawerbalne elementy (molestowanie seksualne)." CZEGO NIE ROZUMIESZ? Czy uważasz, że szydzenie z czyjeś orientacji nie łamie przepisów prawa?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Żorż
- 13:38, 07.07.2019
Światopogląd mieszkańców gminy sprzeczny jest z nauką Kościoła? Tak to należy rozumieć? Z chamskimi, wulgarnymi sugestiami daj sobie spokój. O tobie ŹLE to świadczy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmowcy
- 13:05, 07.07.2019
Mam inną opinię na ten temat. To był obowiązek, skoro jak piszecie ta pani jest katechetka. Jest katolikiem i ma taki obowiązek. Pewnie może zacytować wersety z Biblii na ten temat. Pan Tomasz z Ikea to zrobił i wyleciał z pracy, bo ta firma ma podobną argumentację co niżej piszący. Moje pytanie jest inne, wśród radnych nie ma katolików? Czy żeby tak fajnie było to Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek? Nie ma katolików? Chyba na ślubowaniu mówili TAK MI DOPOMÓŻ BÓG?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 12:19, 07.07.2019
Coś w tym stylu co Żorż napisał mogłoby pozostać, ale dopiszę. Odważniej, to znaczy, oczekiwałbym aby RG jednozancznie odpowiedziała tej Pani od katechezy, że nie godzi się na piętnowanie ludzi , mieszkanców Gminy, na lepszych i gorszych tylko dlatego, że natura obdarzyła ich innymi przymiotami niż Katechetkę. Słusznie RG powołała się na Konstytucję oraz prawo, która daje szansę równego traktowania wszytkim obywatelom RP bez względu na poglądy, religie, braku religii, braku sprawności, czy też inną orientację, kolor skóry itd. Przykro słuchać kogoś, kto nie rozumie takich ludzi i próbuje narzucać swoje wizje świata innym, nie pytając ich o zdanie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Żorż
- 11:44, 07.07.2019
Pytanie do Reginisa ale pozwolę sobie odpowiedzieć może tym zakończę jałowy spór.Inicjatorka apelu ,katechetka z Wysokiego w wyborach do RG Zamość usłyszała NIE,tutaj stara się kilkudziesięcioma głosami zmienić światopogląd mieszkańcom gminy .W przypadku braku rozumienia słowa NIE należy powiedzieć "sp...j"Koniec ,kropka ,amen.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Żorż
- 11:44, 07.07.2019
Pytanie do Reginisa ale pozwolę sobie odpowiedzieć może tym zakończę jałowy spór.Inicjatorka apelu ,katechetka z Wysokiego w wyborach do RG Zamość usłyszała NIE,tutaj stara się kilkudziesięcioma głosami zmienić światopogląd mieszkańcom gminy .W przypadku braku rozumienia słowa NIE należ powiedzieć "sp...j"Koniec ,kropka ,amen.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmowcy
- 21:00, 06.07.2019
Odważniej? A co to znaczy?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:53, 06.07.2019
Tym bardziej podtrzymuję swoje zdanie po przeczytaniu wpisów z dyskusji w tym temcie oraz w temacie Pani Gosi. Dlaczego? Wyobraźmy sobie, że Wasza córka, syn, mogą być chrzestni, są odmiennej orientacji i oczekują, że państwo, samorząd, sasiedzi, rodzina nie będą ich wyszydzać, pokazywać palcami i piętnować na sesji RG. Jakimi luźmi trzeba być, żeby wogóle taki apel wydalić z siebie? Dobrze, że tym razem RG zachowała się jak należy, chociaż mogłaby bardziej odważnie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A-Z
- 16:40, 06.07.2019
Znam radnego i dlatego nie oceniam go bardziej szczegółowo ,tutaj wybiegł przed orkiestrę i tak został.Pisanie o reszcie radnych "cioty "bez komentarza .,i jeszcze raz przypomnę 92 podpisy na ponad 23 tysiące mieszkańców no to macie rozmach obrońcy ..........no właśnie czego ?.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Gosia
- 11:27, 06.07.2019
Do A-Z i Reginis Nie bronie radnego jako takiego bo go moło znam , właścieie wcale tylko tyle co z sesji , ale widzę żę on jeden miał odwagę stawić się za rodziną ,reszta to chyba jakieś cioty . Nie dlatego podpisywalam się pod Apelem ; żeby tak szybko walneli go do kosza . A i jeszcze jedno , imienia sobie nie // wybierałam // ,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bartek
- 11:28, 05.07.2019
W LGBT tak samo są ludzie , tylko kochają od tylca , ich /// organy/// ich /// muzyka .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A-Z
- 11:19, 05.07.2019
Twierdzenie że gmina promuje zachowania inne niż ogólnie przyjęte przez prawo i dobry obyczaj jest zwykłym nie pojmowaniem istoty rzeczy ..Obyczajowość na przestrzeni lat zmienia się i nikt tego nie powstrzyma ,jeszcze 30-40 lat temu życie w konkubinacie ,nieślubne dziecko to był powód do wstydu ,patologia ,dziś jest to niestety norma ,zamieszkiwanie razem dziewczyny z chłopakiem podczas studiów nikogo nie razi wręcz jest to chwalone bo "taniej"czyli jak to nazwiemy ?prostytucja ?.Każdy z nas zna geja lub lesbijkę i czy te osoby są w jakiś szczególny sposób inne ,narzucające się ? nie ,nie są .Brońmy rodzin,brońmy tradycji ale róbmy to mądrze ,nie poprzez odezwy dla samej odezwy .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~kąciki LGBT ????????
- 09:38, 05.07.2019
W tej gminie już od jakiegoś czasu jest "nowocześnie", mniej tradycyjnie. Te wszystkie jasełka, teatrzyki. Flag tęczowych jeszcze brakuje, ale to tylko kwestia czasu. I aktyw gminny się pośmieje i pleban. Politycznie też przecież tęczowa koalicja na wsi jest, czy była w zgodzie z wyznawanymi poglądami. Wszystko więc jest tylko kwestią czasu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 21:30, 04.07.2019
Tradycja rzecz święta i dlatego nic się nie zmienia w mentalności ludzi ziemi, tej ziemi. Oto przykład: „PATRYOTA” Kazimierz Przerwa-Tetmajer (1898): […] Rozum, wiedza, talent, praca U nas, bratku, nie popłaca! Postęp i cywilizacja W kąt, gdy wchodzi do gry nacya! […] Możesz kpem być i cymbałem, Możesz dureń być siarczysty, Byleś z mocą i zapałem Kraj miłował macierzysty! […] Huha! Hopsa! Każdą nową Myśl witamy krzyżem pańskim Precz z geniuszem Europy Farmazońskim i szatańskim! My o jedno tylko modły Szlemy k niebu z naszej chaty: By nam buty śmierdzieć mogły, Jak śmierdziały przed stu laty! […]
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do xxl
- 20:58, 04.07.2019
Tęcza nas wyzwoli tak samo jak pomniki marszałka, marsze i żołnierze wyklęci
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do xxl
- 20:05, 04.07.2019
A co z kącikami LGBT. Podobno mają powstać przy świetlicach i remizach, ? Ktoś , coś ,,?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~XXL
- 17:33, 04.07.2019
Do A-Z i Reginis Dzięki , serdeczne dzięki że jesteście znami , może i wśród naz Na terenie Gminy Zamość trzeba nam takich mieszkańców jak Rabiej ,jak Trzastkowski i oczywiście jak Wy , jeszcz raz dzięki Kochamy Was , Tęcza naz wyzwoli ..
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 07:32, 04.07.2019
Ja bym tak mocno nie oceniał radnego Wiesława, gdyby przestał być radnym, bo wyraźnie nie ogarnia, ale skoro trwa na stanowisku, to i oceniać Jego postępowanie można. Co do zdania AZ, to trudno sie z nim nie zgodzić, RG, to jeszcze nie jest Rada Parafialna, choć część do tego dąży aby te zbiory były takie same.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Reginis
- 22:17, 03.07.2019
W piosence o Gosi było sedno sprawy i tekst " ON NIE JEST WART JEDNEJ ŁZY". TO O FACECIE!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A-Z
- 21:58, 03.07.2019
Rada gminy to nie rada parafialna a grupa 92 osób pod przewodem katechetki to jeszcze nie głos wszystkich mieszkańców .Radny Wiesław to naprawdę niezły gość ,taki prosty,plebejski ,taki swój ,ale tutaj ni popisał się ,.Mógł miesiąc temu przeciwstawić się stanowisku rady dotyczącemu spalarni śmieci ,nie przeciwstawił się ,widocznie za trudny temat ,ale jak bronić rodziny to już wie ..Na koniec jedno spostrzeżenie głos odmienny radnego to nie był hit sesji ,hitem a w zasadzie kitem było udzielenie absolutorium.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:48, 03.07.2019
Zastanawiam się nad petycją mieszkańców aby zakazać promowania imienia Gosia w Gminie Zamość, bo co prawda Gosia jest w katalogu imion uznanych przez KrK, a to jest zgodne z parafialno-zaściankową tradycją ludową, ale wszyscy wiedzą, że pewna "królowa" piosenki śpiewa:..."oj głupia ty, głupia, ty...", a to już się źle kojarzy... A tak poważniej, to jeszcze raz gratuluję postawy RG, bo pomimo pewnego uniku, to jednak nie uległa presji.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Gosia
- 11:01, 03.07.2019
Do A-Z Stanowisko Rady // jest jasne // , negatywnie odpowiedziała na apel mieszkańców o przyjęcie // Karty Praw Rodziny // co uczynily już ine samorządy ,czyli przyjeły, Rada Gminy Zamosć wydając takie niejasne i sprzeczne z apelem mieszkańcow stanowisko , faktycznie opowiada się przeciw tym mieszkańcom . jeśli jakiś radny czuje się niezalezny nie powinien popierać ale wyrazić swoje odrębńe stanowisko ,co uczynil jeden radny w pisemnym oświadczeniu w p . wnioski radnych , wcześniej głosował przeciw przyjęciu stanowiska .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jan
- 21:39, 02.07.2019
Przeciw petycji mieszkańcow glosowało 20 radnych -- tylu radnych jak wynika nie poparło Karty Praw Rodziny ------ zrobił to jeden , ktory na końcu sesji przedstawił swoje stanowisko ------ gdzie ją poparł -----oglądanie ze zrozumieniem jest takie proste \\\\\\\\ .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmowcy
- 21:10, 01.07.2019
To sarkazm mam nadzieję.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Sssss
- 19:16, 01.07.2019
Uważam, że za tak ciężką pracę na rzecz lokalnych środowisk jaką wykonują radni, powinni przyznać sobie 100% podwyżki diety. Nie może być tak, że tyrają za te marne kilkaset złotych miesięcznie. To skandal
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~pytanie
- 13:13, 30.06.2019
Który radny głosował przeciw tak dużej ilości petycji ze strony mieszkańców?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wrog publiczny
- 23:51, 29.06.2019
Kocham Gminę Zamość
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:57, 29.06.2019
Rada zachowała się całkiem rozsądnie i gratuluję postawy. Pan Radny głosujący przeciw, nic nie rozumie i już nie zrozumie. Szkoda mi takich ludzi, szkoda, że reprezentuje wyborców, szkoda, że nie zrezygnuje, bo chyba nie "ogarnia", zwłaszcza z tym wnioskiem o wydanie aktualnego statutu gminy. Szkoda.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A-Z
- 18:49, 29.06.2019
Z przykrością stwierdzam że jeden z moich "ulubieńców" strzelił sobie w stopę głosując przeciw stanowisku rady w sprawie tzw.samorządowej deklaracji rodziny.Nie jestem fanem rady ale tym razem stanowisko radnych jest jasne.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV