zamosc.tv

XXIV sesja Rady Gminy Zamość

dodano: 26.11.2020

Porządek obrad :
Otwarcie sesji.
Stwierdzenie quorum.
Przyjęcie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Gminy.
Interpelacje i zapytania radnych.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
Wnioski radnych.
Odpowiedzi na wnioski radnych.
Wnioski i zapytania mieszkańców gminy Zamość, zaproszonych gości.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania mieszkańców.
Projekt uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
Projekt uchwały w  sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2020 rok.
Projekt uchwały sprawie zmiany uchwały Nr XXII/204/20 z dnia 24 września 2020 r. 
w sprawie udzielenia Gminie Sitno pomocy finansowej na remont drogi gminnej 
nr 110707 L w m. Jarosławiec.
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie wprowadzenia zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis w związku z utworzeniem nowych miejsc pracy na terenie gminy Zamość.
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania   i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Zamość 
z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność 
w zakresie pożytku publicznego na rok 2021.
Projekt uchwały w sprawie sporządzenia rocznego planu potrzeb gminy w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na 2021 rok.
Projekt uchwały zmieniający uchwałę nr L/486/18 Rady Gminy Zamość z dnia 15 października 2018 r. w sprawie uchwalenia statutów sołectw.
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Zamość za 2019 rok
Informacja o pracy wójta gminy
Zakończenie sesji.    

 

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (43)

~Nowak
- 08:09, 24.12.2020
Lukasz skończ już i oszczędź naszej miejscowości wstydu.Zmieniasz Niki i piszesz te swoje głupoty. Skryłes się za granicą i uważasz, że jesteś anonimowy..................Droga dalej nie poprawiona ,ale oczywiście świętujmy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowak
- 08:09, 24.12.2020
Lukasz skończ już i oszczędź naszej miejscowości wstydu.Zmieniasz Niki i piszesz te swoje głupoty. Skryłes się za granicą i uważasz, że jesteś anonimowy..................Droga dalej nie poprawiona ,ale oczywiście świętujmy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 21:28, 02.12.2020
Bo obserwator to pewnie / rzadki //obserwator , ale z komentarzy poniżej tak wynika . Zgadzam się z obserwatorem że wszyscy Radni powinni być aktywni , żeby ich wyborcy wiedzieli że dokonali ---dobrego lub złego wyboru , wg. zasady pozwolić im mówić niech wypływają lub się kompromitują . Tylko w ten sposób dowiemy się kto jest / konserwa / a kto // nowoczesny // i może w ten sposób dowiemy się jak się nazywają [ zapamiętamy nazwiska wszystkich a nie tylko paru ] , bo ja np. mam z tym problem . Dobrej nocy Wszystkim .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 18:45, 02.12.2020
Do Obserwator, nawet mógłbym się zgodzić z częścią Twoich ocen, zwłaszcza tych odnoszących się do milczących radnych, ale... Ci co się odzywają, to jednak zajmują się bzdurami oraz lub ideologią i ideologią religijną. Co do tego, że jestem człowiekiem wójta, to strzał w płot. Jakbyś prześledził moje oceny i opinie z innych sesji, to byś tego nie napisał. Dzięki za wpis.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 18:12, 02.12.2020
O poniżej ciekawy wpis , przyznaje ---- // mea culpa // ja też często piszę tu o pietruszce na usprawiedliwienie mam to że ja tu raczej dla rozrywki a nie dla merytoryki ||||| Dlatego trochę dla rozrywki // kolekcjonerów // wszelkich zboczeń ; przedstawię trzy wiadomości które zapewne nie ukazali się w mediach prawdomównych ----Oko Presach itp . Ze dwa dni temu media - te co wiadomo że prawdy nie podają informowali że został skierowany do Sądu Akt Oskarżenia przeciw dyr. Teatru w Krakowie o molestowanie aktorek , ze dwa tygodnie temu media te co // wiadomo / informowały o targach dziećmi dla Gejów ---- gdzie w Bambostanie --- nie w // Oku // demokracji i praworządności w Brukseli . Trzecia wiadomość----- z miesiąc temu zapadł wyrok [ surowy ] dla nauczyciela za to co wiadomo . Bliższych danych nie podaję ; dlatego że ja ich nie kolekcjonuje i przelatują mi przez uszy --- są w chmurze . Jednocześnie // dzięki // za informacje że Aleksander Kwaśniewski to // homofob // że zapisał w Konstytucji [ tej co wiadomo zwietrzała ] że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny |.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Obserwator
- 17:06, 02.12.2020
Od czasu do czasu oglądam Sesję i wczytuje się w komentarze i jestem nimi zażenowany . Zazwyczaj zaczyna komentować Reginis , który to na kilometr widać że jest człowiekiem Wójta . Regimis z miejsca zaczynać atakować pytających jednocześnie w mniej lub bardziej zakamuflowany sposób chwali Wójta . A potem to już leci trochę o gruszce , trochę o pietruszce , aby jak najmniej o Sesji . Sesja Rady to takie święto demokracji , powinno się zadawać pytania żeby wyborcy jak najwięcej się dowiadywali o sprawach gminnych i to nie tylko o statystykach ale o wszystkich sprawach gminnych i wokół gminnych . Sesje Rady to również możliwość wykazania się wyborcom z tego co robią przez nich wybrani Radni , czy są aktywni , czy tylko grzeją przysłowiową ławę . Po wypowiedziach Radnych , po ich aktywności można będzie przy następnych wyborach dokonać ich weryfikacji i wybrać ponownie bądz odrzucić . Dlatego powinno się niejako zmuszać Radnych do wypowiedzi jakiekolwiek by one nie były , a nie pochwalać grzanie ławy . Zacznijmy więc wymagać aktywności od tych ostatnich . Kończąc muszę zaznaczyć że Wójt jako przedstawiciel władzy wykonawczej jest szczególnie zobligowany do wyczerpujących odpowiedzi na pytania Radnych bo to są jakby pytania wyborców również Wójta wyborców ..
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 16:56, 02.12.2020
Trochę rozrywki z "konserw" dla tych mniej kato-piso-faszystowsko- narodowych patriotów, a zwyczajnych Polaków. " "...József Szájer - węgierski europoseł, założyciel partii Fidesz Viktora Orbana, homofob, gardzący osobami LGBT, autor zapisu w konstytucji węgierskiej o małżeństwie jako związku kobiety i mężczyzny - faktycznie brał udział w gejowskiej orgii w Brukseli. Jak piszą madziarskie i belgijskie media, Szájer - po nalocie policji - nie uciekał jednak po rynnie, ale na golasa chciał wyskoczyć przez okno. Czymś jednak zahaczył o framugę i... " Ciekawe kiedy nasze polskie konserwy się podłożą...?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tendyk Owendyk
- 11:43, 02.12.2020
Jeden wątek w wypowiedzi niejakiego Reginisa wart jest uwagi i rozwinięcia - dyskryminacja, czy wręcz jak się wyraził, sekowanie "niekatolików". Może tak, Redżynis, podasz "ad meritum" (żeby było mądrze - paradoks, tak się uczenie dyskutuje z Redżynisem) jakieś przykłady faworyzowania katolików w odniesieniu do tych innych, bo jeżeli nie masz takich przykładów, to przywalę ci "ad personam" (żeby było jeszcze mądrzej). Heheheheee
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Paradoksa
- 08:53, 02.12.2020
Paradoksie parobku folwarczny trójkąty są dla elity , ludzi wykształconych a nie dla folwarcznych pastuszków . Wybij to sobie z głowy i zapamiętaj raz na zawsze .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 21:03, 01.12.2020
Tak sobie myślę---mam troszkę czasu ; o tych funduszach UE----- i tych ostatnich niemieckich mądrościach z tym związanych . To może niech nam tych środków nie dają tylko za zniszczenia wojenne zapłacą i za to co ukradli ???? . No tak znowu napisałem // niemerytorycznie // przecież to nie byli Niemcy , tylko paru /// złych ludzi nazistów // Ale co można wymagać od wnuka którego dziadka // naziści // spalili na rotundzie , gdybym miał dziadka w Wehrmach-cie to byłbym mądrzejszy .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 19:44, 01.12.2020
DO TENDYKA ---bezpośrednio ; Tendyku Skurczybyku jak ja czasem mam chęć Cię opierpapier , ale łapie się na tym że ; piszesz o mnie prawdę ----a ja za prawdę nie potępiam . To tak jak byś mnie znał---- ???? . Jestem ciemnogród ---- ale czasami chciałbym być nowoczesny --- np. po nowoczesnemu ja i dwie panie L...i. w trójkącie --- ale jestem tchórz [ taka chłopska dupa ] i boje się że bym nie dał rady ? . Jestem osobą hojną na tacę kładę papierki , pijaczkom kupię , flaszkę , stówek na różne cele nie skąpie ----- przelałbym i Pani Lampart np.---tysiaka , bo ma komornika na karku itp. ale jestem cykor bo się boję żeby się proboszcz nie dowiedział , często przecież wpada pogadać a czasem i na obiad i to nie tylko jeden . Na strajk bym poszedł , ale się boję zarazić , pod Sąd nie chodziłem bo na świeczki mi było szkoda . Ale mam nadzieję że kiedyś stanę się Nowoczesny ------no bo jak TU ŻYĆ W TAKIM ZACOFANIU ??.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:32, 01.12.2020
Aha.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~OK
- 18:48, 01.12.2020
Prawie 90% tych środków wraca z powrotem , przeważnie do Niemiec , a dotacje to rekompensata za otwarcie rynku [ zbytu i nie tylko ] .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 17:25, 01.12.2020
No to jeszcze trochę. Jak się termoizoluje szkoły za kasę UE, jak się buduje drogi, kanalizację, wodociągi, modernizuje się wyposażenie szkół, itd. to OK. A jak UE chce tylko żeby w Polsce nie było dyktatury, to już źle.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 17:10, 01.12.2020
Typowy, kasjer dupa. Kto powiedział, kasjer dupa? Tak że tego.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 16:26, 01.12.2020
Zawsze jestem za praworządnością a nawet za Konstytucją , chyba że ......... to wtedy jestem jakby mniej . Coś jak Bruner ......jak on // biedny // nie mógł patrzeć na bitego człowieka , no chyba że on bił ....... no----- to co innego . W/w wpisie brak znamion ad personam ---------- bo on jest o mojej osobie ? . Tym razem bez pozdrowień bo nie mam czasu .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 16:02, 01.12.2020
Argumenty ad personam zawsze świadczą o braku argumentów ad meritum. Dlatego atak Poprzednika może co najwyżej mnie rozbawić. Wielokrotnie o tym informowałem, ale jak widać nie dociera.u Zawsze jestem za praworządnością. Niestety obecna władza państwowa dzień po dniu ma tę zasadę demokracji gdzieś. Reszta jest tylko politycznym biciem piany. Na dodatek niestety obecna władza samorządowa też próbuje lawirować i nagina zasady. Przykład? Brak konstytucyjnej zasady równości wszystkich obywateli i mieszkańców gminy. Ktoś, kto nie jest katolikiem nie ma żadnego wsparcia i zainteresowania ze strony władz Gminy. Jest pomijany, sekowany i przemilczany zawsze z głupawym uśmieszkiem przypisanym do katolickich "miłujących bliźniego" wyznawców. To nie jest demokracja, a dyktatura na wzór tej komunistycznej i bolszewickiej dyktatury. Na szczęście w pozostałej części Polski laicyzacja postępuje w tempie wykładniczym, tak więc moja diagnoza już wielokrotnie prezentowana, a odnosząca się do kontastacji, że nasza lokalna przestrzeń zaczyna przypominać skansen religijny i mentalnościowy, zaczyna nabierać realnych kształtów.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tendyk Owendyk
- 14:25, 01.12.2020
Redżynis, tak żebyś nie mówił, że nie jest merytorycznie, bo jeżeli ktoś używa określenia "merytorycznie" to musi być mądry... Przypomniała mi się scenka, gdy kilka dni temu niejaka towarzyszka Lempart przewróciła się celowo na proteście, po czym leżąc na bruku rozdarła się, że Policja nic z tym nie robi. Podobnie Redżynis straszysz nas utratą środków z unijnego budżetu po tym jak twoi koledzy (dawni TW) rozrabiają i domagają się od Unii sankcji w postaci właśnie blokowania tych środków. Taki spryciarz i krętacz z ciebie Redżynis, czy naprawdę nie nie masz pojęcia o co w tym wszystkim chodzi?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tendyk Owendyk
- 14:14, 01.12.2020
"Sorry za offtop".... "OMG", widzicie chłopki folwarczne jak się pisze komentarze, gdy się jest postępowcem i popiera aborcjonistki? Nie to co wy, ciemnogród mogący co najwyżej przaśnie "wtrancać" się nie na temat. No... "LOL", padłem ze śmiechu po resaserchu tego wpisu. Masz chłopie fejm i niezły SWAG...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Skowronek
- 10:30, 01.12.2020
Nie martwcie się o radną Szymańske. Radna przygotowuje się i wkrótce błyśnie aż z krzesełek pospadacie. To wielu jej wyborców, fanów i mieszkańców powali z nóg.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 09:20, 01.12.2020
Może powolutku dociera do p. Radnej, że jej guru, tj. Jarosław-Polskę-Zbaw jednak nie jest takim miłym starszym panem z kotem i doprowadza ten karaj do ruiny? A jak tak, to nie dzwię się milczeniu, bo wstyd i żal było patrzeć swego czasu na te peany na cześć głoszone przez p. Radną na sesjach. Jeżeli dojedzie do tego, że UE obetnie nam fundusze w przyszłej perspektywie budżetowej, to dopiero oczy się otworzą, ale wtedy może byc już za późno. Sorry za offtop , ale takie refleksje mi przyszły na myśl po zadanym pytaniu przez Telewidza.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Telewidz
- 08:43, 01.12.2020
A dlaczego to milczy aktywna swego czasu radna Szymańska? Kiedy aktywna radna z PiS wróci do aktywności politycznej.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Paradoks - potomek folwarczny
- 13:11, 30.11.2020
Komentatorzy porównują głosowania, czy ostateczną decyzję do "szefa". Bez sprzeciwu. O ten sprzeciw czy odmienne zdanie chodzi. Czy jest wysłuchane i akceptowalne bez urazy. PS. Podwójne życie włodarzy również nie powinno mieć miejsca i szybko to komentatorzy wyciągają na światło, czy media. Także porządnym zawsze warto być, nawet jak to się nie opłaca. A księża muszą teraz starać się, wszystko wygląda inaczej i muszą wyciągnąć wnioski.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 09:36, 30.11.2020
Do poprzedników , nie porównujmy i nie mieszajmy Rady Parafialnej z Radą Gminy ; gdyż parafialna jest dla wiernych w danej Parafii , co nie znaczy że dla wszystkich mieszkańców terenu Parafii a Rada Gminy jest dla wszystkich mieszkańców terenu Gminy . Stosując taką taryfę zaraz dojdziemy do tego -- że jak przedmówca zaczniemy szukać // podwójnego życia Wójta a może i Radnych czy niektórych Dyrektorów // ,wraz z tym że będziemy śledzić że // co innego mówią a co innego robią /. i jak się zachowują poza Gminą . Ciekawe co będzie // pigułką // i konsekwencją takiego podejścia . To co // szczególnie / pisze pierwszy poniżej to taki // pomidor // kto winien kx. kto winien kx.------czyli to samo może być ---kto winien Wójt , kto winien Wójt........................ czy zawsze tak jest ???????????????????? Pzdr.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmówcy
- 22:45, 29.11.2020
W Radzie Parafialnej głosowania? Dobre! Proboszcz wie wszystko i choć przepisy mówią inaczej to tylko pod zobowiązaniami finansowymi podpisuje się rada i do zbierania składek jest jest potrzebna. Mamy teraz w pigułce konsekwencje takich rządów i podwójnego życia księży. Co innego mówią a co innego robią.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 20:30, 29.11.2020
Dla mnie politowaniem jest ta cała Rada a złością jest to że po każdej Sesji pisze się tu niemal wyłącznie o tym Panu Radnym z Wieprzca i to trwa przynajmniej od roku . Radny powiedział to Radny zrobił tamto , zaczyna przeważnie Reginis i tak to potem leci . Wiem że wybieraliśmy Radnych 21 a znać o sobie daje tak wyraznie to kilku ,no bo formułek przewodniczących komisji to chyba nie należy uważać za wypowiedzi A z tego co zobaczyłam i usłyszałam podczas tej Sesji to Pan Wójt dąży żeby wszystko załatwiać zakulisowo ,czyli jakby pod stołem a my żebyśmy dowiadywali się na końcu o faktach . Wydaje się tak wynika z wypowiedzi ze Panu Wójtowi chodzi oto żeby radni na Sesjach tylko jego słuchali i przegłosowywali co on zaproponuje czyli karze przegłosować . Żenujące towarzystwo , czasami przypomina to bardziej Rade Parafialną gdzie pewnie najwięcej ma do powiedzenia proboszcz a reszta tylko słucha i przytakuje , nie wiem czy tam są glosowania Towarzystwo wzajemnej adoracji i tyle . .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~EX.....
- 18:19, 29.11.2020
Koczułap Wieslaw to budzi politowanie a nie złość .Rada ,gminy ,powiatu ,województwa ,parlamentarzyści w pigułce To nie jest śmieszne ,straszne to jest
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 17:36, 29.11.2020
Nie wiem czy specjalnie czy nie ale stawiam dolary przeciw orzechom że że ten Radny z Wieprzca to to lewactwo olewa ciepłym moczem , a tą całą Radę wraz z niemrawym towarzystwem należy rozwiązać , albo niech się sami podadzą do dymisji i oszczędzą dzięki temu wstydu rodzinom .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~mieszkaniec
- 16:37, 29.11.2020
Rzadko coś piszę bo wolę oglądać i przy okazji poczytać komentarze , bo nieraz można się pośmiać i z radnych i z tych co tu piszą . Ale moje spostrzeżenie jest takie że radny z Wieprzca to działa na lewaków jak czerwona płachta . Przypominam sobie jak z rok temu mówił na sesji że lubi być krytykowany to pewnie on co jakiś czas specjalnie im tą płachto macha .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anna
- 09:39, 29.11.2020
Lukasz skończ już i oszczędź naszej miejscowości wstydu.Zmieniasz Niki i piszesz te swoje głupoty. Skryłes się za granicą i uważasz, że jesteś anonimowy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowak
- 21:34, 28.11.2020
Wójt jest bardzo zręcznym politykiem ,doświadczonym graczem co nie oznacza jeszcze zajebistości ,chociaż dla swoich przybocznych jest alfą i omegą.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 20:58, 28.11.2020
Panie Nowak wprowadz Pan korektę do swojej oceny , pozostali tak ale Pan Wójt dostał pozytywną ocenę od Pana Renigisa .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowak
- 19:01, 28.11.2020
Jak pamiętam wykonawcą oświetlenia ulicy Ordynackiej był Gzok ,ten sam Gzok który rękami Wójta zatrudnił dwóch wybitnych specjalistów w osobach Siemczyk Jozef i Najda Piotr. Czego więc nie rozumiecie ?,że nie świeci ,że zrobione jak wszystko czyli byle jak .Na przykład w Mokrem świeci ale droge Gzok popsuł i czeka na cudowne samo naprawienie .Intelektualna ułomność samorządowców jest przerażająca i dotyczy to wszystkich i z lewa i z prawa ,same dzbany ..
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 14:34, 28.11.2020
PO obiadku ----co tu mamy ; W dalszej części odniosę się niemerytorycznie do merytorycznej wypowiedzi [ wpisu ] Pani / obserwatorki / zapewne ze Skokówki ||||| . Zdanie wstępne moje będzie jednak takie ; w zasadzie zgodziłbym się z opinią mojego niedoścignionego Mistrza odnośnie tego że urzędnicy powinni byli o przejściu pomyśleć wcześniej ; gdyby nie kilka aspektów . Asp, 1 doskonale wiemy jaki ogrom pracy mają gminni urzędnicy ; czego dowodem może być , że Pan Wójt oddelegował kilku Radnych do im pomocy . Asp. 2 Jakiemu urzędnikowi chce się myśleć do przodu jeśli zarabia nieco ponad 1 tyś. // euro \\ ----tu przypominam co pisałem onegdaj o Radnych [ oni udają że pracują a Gmina udaje że im płaci ] DO PANI-- / obserwatorki /----- W Gminie Zamość wszystkie drogi na których wymagane i konieczne są przejścia z oświetleniem są wojewódzkie lub powiatowe tak jest i we wspomnianym niżej Zarzeczu . Z mojego doświadczenia co trzeba zrobić żeby nie trwało miesiące czy dłużej [ oczywiście doświadczenie ze słyszenia || ] Po pierwsze potrzebny jest urzędnik z dobrym telefonem na którym ma dobry nr. ------wysokość urzędnika jest drugorzędna -- najważniejszy jest nr. najlepiej prywatny . Przy pomocy tego dobrego nr. należy // odwrócić tabele , żeby znaleść się na czele // czyli inaczej odwrócić stosik wniosków . Osobiści nie pochwalam w/w bo ktoś inny będzie czekał dłużej ? . Jednocześnie nadmieniam że w/w choć jest nie // fer // to nie łamie w jakiś zasadniczy sposób KONSTYTUCJI [ taka książeczka była kiedyś ważna ] ani litery prawa [ jeśli nie idą za tym korzyści materialne ] ---prawo ostatnio mamy przeterminowane . Pzdr.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 09:21, 28.11.2020
Do Poprzednika, Jak zwykle nic merytorycznie. Co do wpisu p.obserwatorki, to merytoryczny pozostaje tylko pogratulować. Przy wydawaniu zezwoleń na inwestycję takiego typu jak market przy ruchliwej ulicy, to chyba można było przewidzieć potrzebę przejścia, oświetlenia i odpowiednio wcześniej o to zabiegać? Czy jednak wyobraźnia urzędników aż tak daleko nie sięga? Najważniejsze, że pleban pokropił inwestycję i wygłosił żenującą mowę, że nawet parafiankom z personelu sklepu szczęki opadły.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tendyk Owendyk
- 02:39, 28.11.2020
Zapamiętajcież sobie wreszcie na przyszłość... Merytoryczne, powtarzam dla pewności, merytoryczne sa wyłącznie wpisy niejakiego Reginisa, a przynajmniej jemu tak się wydaje. Pozostałe wpisy mają status niemerytorycznych i są przez niego jedynie łaskawie tolerowane. Łaskawie dlatego, że jest to osoba o nadzwyczajnie rozwiniętym zmyśle demokracji, tolerancji i wrażliwości społecznej, popartym obszerną, stałe pogłębianą i poszerzana wiedzą z wszystkich obszarów oraz życiową mądrością najwyższej próby. Tak się temu koleżce wydaje, że faktycznie tak jest, co wynika jednoznacznie z lektury jego bufoniastych, rozdętych wpisów...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~obserwatorka
- 23:01, 27.11.2020
Jedna osoba już zgineła na przejściu w Skokówce przy Markecie. Kierowcy twierdzą , że po zmroku przejście jest słabo widoczne ale nic gmina nie może zrobić bo to droga wojewódzka. Oświetlenie ulicy Ordynackiej jest fatalne . Stare lampy zamontowane na słupach energetycznych , przesłonięte drzewami ledwie oświetlają chodnik.Radość mieszkańców z realizacji nowego oświetlenia była więc wielka ale krótka . Minął miesiąc od zakończenia inwestycji a ciemności na Ordynackiej trwają. I oto Pan Wójt na sesji na pytanie Radnego o przyczyny braku uruchomienia oświetlenia tłumaczy, że trzeba trochę cierpliwości bo załatwienie w Rejonie Energetycznym może trwać nawet pół roku. Druga ulica, przy Markecie od strony myjni ( ul.Ogrodnicza) oświetlenie wykonane w lipcu a do dnia dzisiejszego nie świeci. Co można myśleć o odpowiedzialności urzędników gminy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 18:40, 27.11.2020
Jeszcze zanim zajmę się kimś innym ; To na temat Radnego // konserwy // , bo przypomniało mi się że --- kiedy przejeżdzałem przez m. Zarzecze ok. połowy września stwierdziłem że wykonane zostało przejście z chodnika na plac zabaw [ tak z tego poza wsią -- który krytykowaliśmy rok temu , czy coś koło tego ] . W/w przejście wykonane w systemie // światła pulsującego // po zbliżeniu się do niego przechodnia . Sprawdziłem -- koszt w/w to 9 5oo zł . Gdybym miał możliwość to zapytał bym Radnego // konserwy // czy było to celowe i takie pilne skoro pod miastem na Skokówce ; przy markecie takiego przejścia brak -- pomimo już kilkuletnich starań Radnego ze Skokówki i Pana Wójta [ było mówione kilka razy na Sesji ] , Ja rozumiem że pewnie tam Radny // konserwa // ma najwięcej // konserw //---wyborców ale /// znaj proporcje mocium panie konserwa . Pzdr wszystkie konserwy i inne korniszony .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks - potomek folwarczny
- 17:45, 27.11.2020
Dowiedziałem się że Sesyja była -----gdybym wiedział wczoraj to miałem trochę czasu po południu mogłem na żywo . Rozwijając pierwszy wpis ;;;;;;;;;; Po 1 Radny z konserwy powinien wiedzieć że ; zdanie [ słowo ] ,,pomrocznośc jasna "" jest dziedzictwem rodziny Wałęsów i jako takie powinno być prawnie chronione i choć nie zakazane to nie powinno się go dowolnie używać ----choćby przez zasługi Lecha Bolka Wałęsy Po 2 Radny powinien wiedzieć [ zgadzam się z wpisem nr. 1 ] że nie szuka się lamp na słupach gdzie nigdy ich tam nie było---- i jest oczywistą oczywistością że szuka się ich tam gdzie są . Po 3 Radny chyba ogląda TV-PiS lub , Polsat i dowiedział się że na pewnych koloniach integracyjnych tego Erasmusa---czy jak mu tam dochodziło do molestowań dzieci przez ciemniejszych cerą / integratorów // , oczywiści Radny nie wie że tych stacji się nie ogląda a przynajmniej nie wierzy im . Albo Radny umie się w sposób // zawansowany // posługiwać komputerem i poczytał co działo się na studenckich // Erasmusach //-- ale my wiemy i Pan Dyrektor wie że to są bardzo wartościowe // dogłębne // że głębiej się już nie da integracje . Kończąc proponujemy Radnemu z konserwy jak i jego konserwowym wyborcom [ do których się tak często odwołuje ] żeby z tej konserwy się wydostali , zanim stracimy cierpliwość do reszty a wtedy pozostanie nam tylko im powiedzieć W.........ć . Na razie w nadziei że w/w przejdą na dobrą stronę mocy powiemy im Pzdr .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 17:36, 27.11.2020
W „polemicznych inaczej”, ale całkowicie nie merytorycznych wpisach po moim, daje się zauważyć ten parafialno-katolicki „sznyt” i poziom. Plebani muszą pękać z dumy, że tak ukształtowali ten lud „tej ziemi”. A merytorycznie, to tylko chcę dodać, że p. Radny zadawał pytania na temat, który nie był akurat przedmiotem obrad. Zarówno to, jak i inne sprawy p. Wójt spokojnie i merytorycznie wyjaśnił, szczególnie w kwestii oświetlenia i tendencyjnego artykułu w prasie (tym razem w pełni zgadzam się z p. Wójtem w ocenie tego artykułu) oraz wypowiedzi wcześniejszej p. Radnego „konserwy”, jak też odnośnie pytań co do zmiany uchwały budżetowej, czy też udziału w programie międzynarodowym odnoszącym się kształcenia uczniów z terenu gminy. Wiem, że mój poprzedni wpis był trochę złośliwy, ale jednak uprawniony, zważywszy na kontekst i poziom debat na sesji Rady Gminy oraz oczekiwanie aby radni reprezentowali jakiś poziom przygotowania do pełnionej funkcji jak i do zagadnień poruszanych na sesji. Natomiast muszę przyznać, że p. Wójt akurat na tej sesji wypadł poprawnie. Nie zagadał jej, radnych i widzów na śmierć, starał się nie ulegać emocjom, a ponadto dość merytorycznie przedstawiał swoje stanowisko w prezentowanych kwestiach bez ideologii, wielkiej polityki i religijnych bajań. Oby tak dalej.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 14:43, 27.11.2020
Gościo już tak ma ; jak ktoś nie po jego rozumowaniu to musi być nierozumny , jak ktoś zadaje pytania w imieniu swoich wyborców , bo oni go oto pytają to beton , jak wójt musi tłumaczyć radnemu czyli wyborcom to ; zle , ale gościo chce za to żeby wójt się tłumaczył za sprawy kościelne , pomniki itp . Głupszego rozumowania trudno szukać ze świeczką . J radny jest od tego jak d.......a od s.........a żeby pytać a wójt jak d.......a od s.......a żeby odpowiadać . A gościo może jak d.....a od s.......a krytykować . dowoli .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Heheheheee
- 12:05, 27.11.2020
Wspolczesnym julkom (synonim młodej kretynki), w zupełności wystarczy w szkole edukacja na temat konstytucyjności skrobanek i przez jakie "u"piszemy wy*******ać. Liczyc nie muszą umieć, bo powyższej 10 osób to już ich jest "mnóstwo". Błysnąłeś Redżinis jak zawsze.:))
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 10:30, 27.11.2020
Kilka słów do tego materiału co widziałem. Radny (ten z konserwy) nadal się nie odnalazł, ale tak już pewnie z nim będzie, jak to z konserwami. To szuka pomroczności i lamp na słupach, gdzie nigdy ich tam nie było, to gdzieś tam „wniknie” w aktualne zmiany w uchwale budżetowej , ale akurat znowu nie na temat i Wójt musi tłumaczyć. Co prawda próbuje, ale nadal błądzi, a zgroza bierze jak człowiek sobie uświadomi, że p. Radny postanowił uaktywnić się na polu działań edukacyjnych w gminie, a szczególnie zainteresowały p. Radnego zasady i wydatki związane z wymianą międzynarodową uczniów. Czyżby p. Radny wyczuł zagrożenie w postaci rozprzestrzeniania się „wirusa gender”, którym katolicka młodzież z gminy mogłaby się zarazić? Wydaje się, że według p. Radnego, to najlepiej jakby w szkole była tylko religia, rachunki oraz nauka pisania i czytania tak do poziomu 4 klasy szkoły powszechnej, a później rano na roraty i do roboty. Radna/Przewodnicząca komisji znowu to samo, czyli zabrała głos tylko po to żeby niczego nie powiedzieć i nic nie wnieść do dyskusji. Reszty jeszcze nie obejrzałem, czasu zabrakło, może później.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV